چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب : 11856
معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم:

فرهنگ استفاده از صنایع دستی ترویج شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم گفت: ترویج استفاده از صنایع دستی به فرهنگ‌سازی نیاز دارد.
فرهنگ استفاده از صنایع دستی ترویج شود
به گزارش قم نیوز، محسن محرری در حاشیه افتتاحیه هشتمین نمایشگاه صنایع دستی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: هنرهای دستی در استان قم از صنایع مهم این استان است که ظرفیت جهانی شدن دارد.

وی با اشاره به روش‌ ایجاد رونق در بازار این هنرها ادامه داد: باید فرهنگ استفاده از صنایع دستی و تولیدات بومی برای مردم جامعه تبیین و ترویج شود تا بتوانند از بخش‌های مختلف این هنرهای دستی در منازل استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم از برپایی بازارچه صنایع دستی در ایام تعطیلات نوروزی در قم خبر داد و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی استانداری و اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم درصدد برپایی این نمایشگاه برای عرضه و فروش محصولات و هنرهای دستی هنرمندان استان هستیم تا با استفاده از ظرفیت این هنرمندان زمینه اشتغالزایی آنها را فراهم سازیم.

وی تصریح کرد: استان قم در هنرهای دستی غنی است که مردم می‌توانند با شرکت در نمایشگاه‌های مختلف محصولات خود را معرفی کرده و برای بازدید عموم مردم به نمایش بگذارند.

محرری، برپایی هشتمین نمایشگاه صنایع دستی را خوب ارزیابی کرد و بیان داشت: بخشی از این نمایشگاه به صنایع دستی زنان سرپرست خانوار اختصاص دارد که این نمایشگاه فرصت خوب و زمینه مناسب را برای حمایت از این قشر فراهم کرده است.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم در پایان افزود: استانداری قم نیز فضای این نمایشگاه را برای حمایت از هنرمندان به صورت رایگان در اختیار آنها قرار داده است تا به تبلیغ محصولات خویش بپردازند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcaian6.49n6m15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما