سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 52356
منبع : خبرگزاری فارس
با حضور استاندار قم صورت گرفت

راه‌اندازي فاز نخست نيروگاه‌هاي خورشيدي در قم

قم نيوز : قم نیوز: آيين راه اندازي فاز نخست نيروگاه‌هاي خورشيدي با حضور استاندار قم برگزار شد.
راه‌اندازي فاز نخست نيروگاه‌هاي خورشيدي در قم
راه‌اندازي فاز نخست نيروگاه‌هاي خورشيدي در قم

به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی در این مراسم طی سخنانی از دست اندرکاران اجرای این پروژه قدردانی کرد.

استاندار قم با اشاره به ضرورت استفاده از بسترهای فناوری برای تولید انرژی پاک گفت: بایستی با استفاده از ظرفیت‌های موجود چنین اقداماتی در سطح استان ترویج شود.

نمانیده عالی دولت در استان تغییر نگرش را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار مهم تلقی و خاطرنشان کرد: باید کارآفرینی را تقویت کرده و فرهنگ مصرف گرایی را به فرهنگ تولید و اشتغال تغییر دهیم.

آیت الله حسینی بوشهری نیز در این مراسم با اشاره به ضرورت مشارکت همه مردم در حل مشکلات محرومین اظهار کرد: طبق روایتی از رسول اکرم(ص) تا زمانی که مومن به برادر مومنش کمک کند خداوند نیز به او کمک می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: اگر برادر دینی به سراغ شما بیاید و بدون تحقیر وی را کمک کنید پاداش شما قطعا بهشت خواهد بود.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در همین مسیر گام بر می‌دارد ادامه داد: البته فلسفه ایجاد این نهاد افزایش مددجویان نیست و باید با توانمندسازی و ارائه آموزش‌های لازم زمینه استقلال افراد نیازمند را فراهم کند.

همچنین مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) و شرکت توزیع نیروی برق استان قم گزارشی  از اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای این طرح ارائه کرد.

فاز نخست نیروگاه‌های خورشیدی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی و شرکت توزیع نیروی برق استان با ظرفیت تولید 500 کیلووات برق با هزینه 28 میلیارد ریال در سه ماه آینده اجرا خواهد شد.

احداث این نیروگاه‌های خورشیدی در راستای حمایت از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده و به ازای سرمایه گذاری 280 میلیون ریالی، درآمدزایی ماهانه هشت میلیون ریال را برای مددجویان دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaienm.49num15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما