دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 42636
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

آغاز رقابت‌هاي دووميداني كاركنان شهرداري كلان‌شهرهاي كشور از فردا در قم

قم نيوز : قم نیوز: رقابت مدعيان كسب عناوين برتر مسابقات دووميداني كاركنان شهرداري كلان‌شهرهاي كشور از صبح فردا ۲۶ مهر با حضور ورزشكاران شهرهاي مختلف در قم آغاز مي‌شود. قم نیوز:
آغاز رقابت‌هاي دووميداني كاركنان شهرداري كلان‌شهرهاي كشور از فردا در قم
به گزارش قم نيوز، رقابت‌هاي دو و ميداني قهرماني شهرداري كلانشهرهاي كشور در حالي از صبح فردا ۲۶ مهر در قم آغاز مي‌شود كه شهرداري كلان‌شهر قم ميزباني اين دوره از مسابقات دووميداني كاركنان شهرداري كلان‌شهرهاي كشور را بر عهده دارد و اين دوره از پيكارها با حضور دووميداني‌كاران اكثر كلان‌شهر كشور برگزار مي‌شود.

اين در حالي است كه هيأت دووميداني قم به عنوان متخصص برگزاري رقابت‌هاي مواد مختلف رشته دووميداني با مسؤولان برگزاري اين مسابقات در شهرداري قم همكاري مي‌كند و اين پيكارها تا فردا شب برترين‌هاي خود را در مواد و رشته‌هاي مختلف خواهد شناخت.

براي اين منظور پيست تارتان دووميداني واقع در مجموعه ورزشي شهيد جعفر حيدريان كه از استاندارد بين‌المللي برخوردار است براي رقابت دو و ميداني‌كاران شركت‌كننده در اين دوره از مسابقات دووميداني كاركنان شهرداري كلان‌شهرهاي كشور در نظر گرفته شده است.

با حضور مسؤولان هيأت دووميداني استان قم، شهرداري قم و عوامل برگزاري اين رقابت‌ها، جلسه هماهنگي به منظور برنامه‌ريزي براي برگزاري مطلوب اين دوره از مسابقات برگزار شده و اين مسابقات در حدود پنج رشته و با حضور ورزشكاران رده‌هاي سني مختلف به انجام خواهد رسيد.

مواد رقابتي بين دو و ميداني‌كاران حاضر در اين دوره از پيكارها مشخص شده و كاركنان ورزشكار شهرداري كشور در تلاش براي كسب مدال و رفتن بر روي سكوهاي اول تا سوم در رشته‌هاي ۱۰۰ متر، سه هزار متر، پرش طول، پرتاب وزنه و چهار در ۱۰۰ متر امدادي با يكديگر به رقابت مي‌پردازند.

دو سال قبل كه اين رقابت‌ها آخرين بار در قم به انجام رسيد، رده‌هاي سني پيش‌بيني شده براي شركت‌كنندگان در اين دوره اين مسابقات زير ۳۰ سال،‌ ۳۱ تا ۳۵ سال، ۳۶ تا ۴۰ سال و بالاي ۴۰ سال بود و رقابت مدعيان كسب مدال‌هاي طلا، نقره و برنز با حضور داوران

مطرح دووميداني قم به انجام رسيد و برترين‌ها معرفي شدند، به احتمال فراوان اين دوره از رقابت‌ها نيز در همين رده‌هاي سني به انجام مي‌رسد.

در دوره قبل دووميداني‌كاران شركت كننده در مسابقات دووميداني كاركنان شهرداري كلان‌شهرهاي كشور به ميزباني قم در تركيب ۹ تيم از كلان‌شهرهاي كشور به اين مسابقات آمده بودند و هر تيم دست‌كم از هشت ورزشكار تشكيل شده بود و در پنج رشته رقابت كردند.

مسؤولان برگزاري اين دوره از مسابقات دووميداني شهرداري كلان‌شهرهاي كشور همچنين براي تقدير از برترين‌هاي اين دوره از رقابت‌ها مراسم اختتاميه در نظر گرفته‌اند و طبق برنامه‌ريزي صورت گرفته قرار است اين مراسم فردا شب برگزار شود.

ميزبان مراسم اختتاميه پنجمين دوره مسابقات دو و ميداني شهرداري كلان‌شهرهاي كشور، سالن مجموعه ورزشي شهداي شهرداري قم واقع در ميدان شهيد نواب صفوي قم است و اين مراسم با حضور شهردار قم و ساير مسؤولين شهرداري و استان برگزار خواهد شد.

دو سال قبل در جدول رده‌بندي مدال‌ها، تيم دو و ميداني كاركنان شهرداري كلان‌شهر مشهد مقدس با كسب ۶ مدال طلا در جايگاه نخست ايستاد و بدين ترتيب عنوان قهرماني بخش تيمي اين دوره از پيكارهاي دو و ميداني كاركنان شهرداري كلان‌شهرهاي كشور را كسب كرد، شهرداري كلان‌شهر قم با كسب دو مدال طلا در جايگاه دوم ايستاد و تيم تهران با كسب دو مدال طلا سوم شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcaiiny.49nue15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما