سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب : 26526

سال تحصیلی حوزه‌های علمیه 16 شهریور آغاز می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه‌های علمیه از آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه به طور رسمی در 16 شهریور، همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع) خبر داد.
سال تحصیلی حوزه‌های علمیه 16 شهریور آغاز می‌شود
به گزارش قم نیوز به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در اختتامیه اجلاس مدیران استانی حوزه‌های علمیه کشور اظهار کرد: با همت و پیگیری دلسوزانه مدیران استانی روند امور طلاب بهتر انجام شود.

وی از مدیران خواست تا مانند همیشه برای برطرف شدن مشکلات طلاب پیگیری لازم را داشته باشند و تنها دغدغه آنها امور آموزشی، تهذیب، تربیت و حل مشکلات تبلیغی باشد.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور با تاکید بر اینکه باید تعامل بیشتری بین معاونان حوزه علمیه و مدیران استانی وجود داشته باشد گفت: ارتباط و همکاری بهتر آنان موجب تسهیل کارها و امور می‌شود و نتیجه خوبی در روند بهبود و رشد طلاب خواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های دانش‌افزایی برای مدیران حاضر در این دوره ابراز امیدواری کرد که این آموزش‌ها در کنار تجربه‌ای که مدیران دارند، زمینه ساز افزایش و تقویت توانمندی آنان شود.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه سال تحصیلی مدارس علمیه به طور رسمی همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع) آغاز خواهد شد، یادآورشد: برای سال آینده تحصیلی تمهیدات و برنامه ریزی‌هایی انجام شده و اردوهای مختلفی برای طلاب جدید الورود به حوزه علمیه برای آشنایی با فضای حوزه برگزار شده است.

پنجمین اجلاسیه مدیران استانی حوزه‌های علمیه کشور با هدف بررسی اولویت‌ برنامه‌ها و مباحث مرتبط با سند چشم‌انداز حوزه در مشهد برگزار شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaimnu.49niu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما