سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : 24546

کارگاه روانشناسی در ورزش قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از برنامه‌ریزی این هیئت ورزشی به منظور برگزاری کارگاه روانشناسی در ورزش قم خبر داد.
کارگاه روانشناسی در ورزش قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، جواد محمدزاده اظهار کرد: کارگاه آموزشی روانشناسی در ورزش به همت هیئت ورزش‌های رزمی و با همکاری جمعیت هلال‌احمر استان قم این هفته روز جمعه سی‌ام خرداد ماه در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد‌: این کارگاه با حضور اساتید مجرب از تهران ویژه بانوان روز جمعه سی‌ام خرداد ماه در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم برگزار می‌شود و علاقمندان برای ثبت‌نام حضور در این کارگاه می‌توانند با شماره تلفن ۳۷۸۳۳۶۱۱ تماس بگیرند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم همچنین از برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه داوران و مربیان رزمی قم خبر داد و عنوان داشت: دوره مربیگری و داوری ورزش‌های رزمی با حضور مدرسان برجسته از فدراسیون ورزش‌های رزمی و ۲ دوره مربیگری و داوری ویژه افراد علاقه‌مند به فعالیت مربیگری در ورزش‌های رزمی به میزبانی هیئت رزمی قم به انجام رسید.

وی ادامه داد: هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در تقویم کاری خود برای سال‌ جاری برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی کرده که شامل اعزام‌ها، برگزاری مسابقات استانی، سفرهای برون‌مرزی و چندین برنامه دیگر می‌شود، ولی موضوع آموزش در برنامه‌های ما از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

محمدزاده یادآور شد: سبک‌های متعددی زیرپوشش هیئت ورزش‌های رزمی استان قم فعالیت می‌کنند و افرادی که مایل به فعالیت در تخصص مربیگری رزمی هستند، در این دوره‌ها حضور می‌یابند و سعی هیئت این است که با کمک فدراسیون رزمی، بهترین مدرسان رزمی کشور در این دوره‌ها آموزش بدهند.

وی با اشاره به مکان دریافت مدارک مربیان مایل به حضور در این دوره‌ها یادآور شد: ثبت‌نام از افراد علاقه‌مند به شرکت در کارگاه روانشناسی در ورزش هر روز در دفتر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم واقع در مجموعه ورزشی تختی قم - خیابان دورشهر انجام می‌شود.

رئیس هیئت ورز‌ش‌های رزمی استان قم عنوان کرد: مربیان شرکت کننده در دوره مربیگری و داوری ورزش‌های رزمی قم در این دوره تئوری در ۲ بخش آقایان و بانوان پس از سپری کردن این دوره‌ها با توجه به رشته تخصصی خود وارد دوره عملی شدند، ضمن اینکه علاوه بر دوره مربیگری، دوره داوری در رشته کیک‌بوکسینگ به صورت تخصصی در اردیبهشت‌ماه برگزار شد.

وی تصریح کرد: قم دارای ظرفیت بسیار بالایی در بخش قهرمانی ورزش‌های رزمی است و وجود مربیان با دانش در این هیئت می‌تواند استعدادهای نهفته ورزش‌های رزمی قم را شناسایی، شکوفا و در مسیر قهرمانی به سوی افتخارآفرینی سوق بدهد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaimnu.49nyy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما