پنجشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۴
کد مطلب : 37966
منبع : روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم
آیت الله سبحانی در دیدار با وزیر بهداشت:

باید تحرک مردم در زندگی روز مره بیشتر شود/ اهتمام جدی برای رفع مشکل زیرساخت های درمانی قم

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله سبحانی در دیدار با وزیر بهداشت به ساخت بیمارستان هزار تخت خوابی خاتم در قم اشاره کرد و گفت: این طرح خوبی است و به مسئولان بگویید که همکاری لازم را جهت اتمام هر چه سریعتر این مجموعه داشته باشند.
باید تحرک مردم در زندگی روز مره بیشتر شود/ اهتمام جدی برای رفع مشکل زیرساخت های درمانی قم
به گزارش قم نیوز، آیت الله جعفر سبحانی عصر امروز در دیدار با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور با اشاره به میلاد حضرت علی(ع) گفت: زندگی ایشان برای ما الگو است  و ایشان تاکید داشتند که در نان سبوس باشد.

وی گفت: متاسفانه در روزنامه ها خواندم که یکی از عوامل سرطان به این دلیل است که نان ما خالی از سبوس است و از حضور شما می خواهم که در این زمینه فکری کنید.

آیت الله سبحانی افزود: باید اینکه قیمت نان بالا رفته اما باز هم دور ریزی دارد و این به دلیل آن است که نان ها بدون کیفیت و بدون سبوس است.

این مرجع تقلید ضمن تقدیر و تشکر از وزیر بهداشت در راستای طرح تحول سلامت گفت: سلامتی مقدمه سلامت فکری است و جامعه اگر بیمار باشد نه در علم و نه در دین موفق است و در استقلال کشور هم موفق نخواهد بود.

وی گفت: یکی از مشکلات جامعه ما بی تحرکی است و این امر موجب بسیاری از مشکلات در جامعه می شود، اگر تحرک توسط مردم در جامعه باشد بسیاری از بیماری ها دفع می شود.

آیت الله سبحانی تصریح کرد: باید از رسانه ها استفاده کنید و مشکلات غذاها و همچنین دخانیت را به مردم بگوید و حتی باید مردم را تهدید کنید و بگوید که چه خطرهایی در کمین آنها خواهد بود.

این مرجع تقلید افزود: انتظار داریم که هشدارهای جدی داده و مردم را با راه و روش زندگی و تغذیه مناسب آشنا کنید، در زندگی ائمه معصومین(ع) شاهد بودیم که هیچ کدام غذای سرخ کرده نمی خوردند اما امروز چه وضعیتی است.

وی به ساخت بیمارستان هزار تخت خوابی خاتم در قم اشاره کرد و گفت: این طرح خوبی است و به مسئولان بگویید که همکاری لازم را جهت اتمام هر چه سریعتر این مجموعه داشته باشند.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcaione.49n0i15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما