دوشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب : 29956
"آل سعود همه دستورات اسرائیل را اجرا می‌کند"

آیت الله نوری همدانی: عربستان با حمله به یمن در مقابل استکبار تعظیم کرده است

قم نيوز : قم نیوز: استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه عربستان با حمله به یمن در مقابل استکبار تعظیم کرده است، گفت: عربستان با این عملکرد خود نشان داده است هر دستوری از طرف اسرائیل صادر شود انجام می‌دهد.
به گزارش قم نیوز، آیت الله نوری همدانی عصر امروز در دیدار با رئیس و اعضای اتاق فکر بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم اظهار داشت: صدا و سیما دارای نقش مهمی در شکل‌گیری و ترویج فرهنگ دینی در جامعه دارد.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه اعمالی که با اخلاص انجام می‌شود الگوی رفتاری خوبی برای دیگران است، افزود: باید در این زمینه اطلاع رسانی انجام شود و تولیدات رسانه‌ای با اثرات عمکیق و تاثیر گذار خلق شود.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه شبکه‌های ماهواره‌ای با پشتیبانی دشمنان و برنامه ریزی دقیق به دنبال منحرف کردن جوانان هستند، خاطرنشان کرد: با تولید آثار فاخر و تاثیر گذار می‌توان به مقابله با این توطئه‌ها پرداخت.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه باید استعدادهای هنری شناسایی شوند عنوان کرد: باید از این استعداد‌ها استفاده کرد و به شکوفایی آن‌ها کمک کرد.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه نویسندگی برای حوزویان از ضروریات است گفت: همه طلاب و اساتید در حوزه علمیه باید این مهارت را آموخته باشند.

مرجع تقلید شیعیان با انتقاد از سخنان یکی از مسئولان کشور در جمع فرماندهان انتظامی خاطر نشان کرد: مسئولان باید از پرداختن به مسائلی که سبب ایجاد حواشی در کشور می‌شود پرهیز کنند و نمی‌توان در برابر این گونه اقدامات و اظهارنظر‌ها سکوت کرد.

وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی از جهات بسیاری ممتاز است گفت: در نظام اسلامی ما هیچ حکمی بیرون از امر به معروف و نهی از منکر نیست.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه اسلام دین جوش و خروش است بیان کرد: اسلام دین تحرک است و برای هر یک از مسلمانان وظایفی را مشخص کرده است.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه عربستان با حمله به یمن در مقابل استکبار تعظیم کرده است خاطر نشان کرد: عربستان با این عملکرد خود نشان داده است هر دستوری از طرف اسرائیل صادر شود انجام می‌دهد.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه تشکیل بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه از اهمیت زیادی برخوردار است افزود: اساتید حوزه علمیه باید بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس را در برنامه خود داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه سفر راهیان نور حرکتی ارزشمند است و باید بیش از پیش به آن توجه شود عنوان کرد: مسئولان و اساتید حوزه علمیه نیز باید از این حرکت استقبال کنند.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcaionu.49nom15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما