چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب : 22296

آماده‌سازی اسکیت بازان قم برای مسابقات قهرمانی کشور

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت اسکیت استان قم از موفقیت تیم اسکیت بزرگسالان قم در کسب پیروزی در دیدار تدارکاتی مقابل تیم هیئت قزوین خبر داد.
آماده‌سازی اسکیت بازان قم برای مسابقات قهرمانی کشور
به گزارش قم نیوز، محمد حسنی ظهار کرد: تیم‌های رده‌های سنی نوجوانان و بزرگسالان اسکیت هاکی قم در راه کسب آمادگی لازم برای حضور در مسابقات لیگ و همچنین پیکارهای قهرمانی کشور تمرینات خود را آغاز کرده‌اند.

وی ادامه داد: ما سعی کرده‌ایم که امکانات و شرایط مطلوبی را از هر نظر برای راحتی بازیکنان و کادر فنی تیم‌های اسکیت استان در نظر بگیریم تا نوجوانان و جوانان مستعد و توانمند اسکیت قم بتوانند سال موفقی را در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور سپری کنند.

رئیس هیئت اسکیت استان قم اضافه کرد: به همین منظور اسکیت هاکی بازان قم در راه به دست آوردن آمادگی و هماهنگی لازم به منظور رویارویی پرقدرت با حریفان خود در پیکارهای لیگ و مسابقات قهرمانی کشور، این روزها انجام بازی‌های تدارکاتی را نیز در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی یاد آور شد: در تعاملی که با هیئت‌های هاکی استان‌های همجوار داریم، تیم‌های رده‌های سنی نوجوانان و جوانان اسکیت هاکی قم به منظور انجام دیدارهای دوستانه راهی استان قزوین شده و توانستند تیم‌های این استان را با شکست مواجه کنند.

حسنی بیان داشت: خوشبختانه اسکیت قم هم از بازیکنان مستعد و توانمند برخوردار است و هم اینکه مربیان بسیار خوبی در این رشته ورزشی فعالیت می‌کنند و به واسط برخورداری از این قابلیت و ظرفیت، تیم‌های هر دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان اسکیت قم موفق به کسب برتری در مقابل حریفان قزوینی خود شدند.

وی افزود: دو دیدار تدارکاتی بین تیم اسکیت هاکی نوجوانان و بزرگسالان قم و نوجوانان و بزرگسالان قزوین برگزار شد که هدف از برگزاری این مسابقات حفظ آمادگی تیم استان قم برای حضور پررنگ در مسابقات لیگ اسکیت هاکی کشور بود و نتایج به نفع نمایندگان قم رقم خورد.

رئیس هیئت اسکیت استان قم عنوان داشت: تیم نوجوانان قم دو بر یک برابر تیم نوجوانان قزوین به برتری دست یافت در حالی که برای این تیم حمید رضا انیسی و محمد نظری گلزنی کردند و محمد سودانی، محمدعلی مرتضوی، امیرمجتبی مرتضوی، علی رضا زاده، امیرحسین قاسمیان، محمد نظری، حمید رضا انیسی، محمدعلی معبر، مجتبی سبط نبی و پوریا استاد به میدان رفتند.

وی ابراز داشت: همچنین تیم بزرگسالان قم ۴ بر ۲ تیم قزوین را مغلوب کرد در حالی که سیدحسین حسینی و سجاد اسلامی هر کدام ۲ گل برای تیم قم زدند و در ترکیب این تیم سیدحسین حسینی، سجاد اسلامی، محمد فراهانی، امیررضا زارعی، علی خداجویان، مجتبی میرزایی و مجید نوش آبادی حضور داشتند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaiunu.49nuo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما