سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 46236
هفته سیزدهم لیگ برتر امید ایران

رویارویی صبای قم با نفت اهواز برای جبران 3 هفته ناکامی

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال امید صبای قم در دومین بازی نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور این هفته به مصاف تیم نفت اهواز می‌رود.
رویارویی صبای قم با نفت اهواز برای جبران 3 هفته ناکامی
به گزارش قم نیوز، بازی‌های دور برگشت مسابقات فصل ۹۶ – ۱۳۹۵ لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور با رقابت ۱۲ تیم لیگ برتری در ۶ مسابقه مهم و سرنوشت‌ساز از روز پنجشنبه هفته جاری ۲۱ بهمن ماه وارد هفته دوم خود می‌شود و صبای قم در دیداری حساس برابر تیم نفت اهواز قرار می‌گیرد.

صبای قم هفته قبل فرصت بسیار خوبی داشت تا با کسب یک نتیجه خوب در دیدار خانگی برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به یک قدمی صدر جدول رده‌بندی برسد اما اکنون هم با توجه به فاصله‌ چهار امتیازی با صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر امید ایران فرصت خوبی دارد تا با غلبه بر نفت اهواز، ضمن به دست آوردن ششمین برد این فصل به صدر جدول نزدیک شود.

نفت اهواز نیز در هفته‌هایی که صبا خوب نتیجه نمی‌گیرد خود را به این تیم رسانده و اکنون با امتیازی برابر با صبا در مکان ششم جدول، یک رتبه بالاتر از نماینده قم قرار گرفته و حالا در مصافی که جدال تیم‌های ۱۷ امتیازی جدول نیز می‌توان از آن یاد کرد، برابر یکدیگر قرار می‌گیرند.

صبای قم که شروع بسیار خوبی در آغاز مسابقات این فصل لیگ برتر امید باشگاه‌های ایران داشت و مقاطع زیادی از این فصل صدرنشین لیگ برتر بود، اما سه هفته متوالی است که نتایج خوبی کسب نکرده و در جدول هفته به هفته از صدر و از جمع تیم‌های مدعی قهرمانی دور می‌شود.

تیم‌های صبای قم و نفت اهواز در هفته دوم از فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در قم به مصاف یکدیگر رفتند که در آن بازی امیدها صبا با نتیجه یک بر صفر به برتری رسیدند اما اکنون دو تیم ۱۷ امتیازی و به ترتیب در رده‌های ششم و هفتم جدول هستند.

شاگردان رضا گلباشی در تیم امید صبای قم بعد از چهار پیروزی متوالی در چهار هفته آغازین لیگ برتر امید ایران، سه هفته متوالی است که از برد فاصله گرفته‌اند و در مجموع از ۱۲ بازی خود تا کنون موفق به کسب پنج پیروزی، دو تساوی و تحمل پنج باخت شده‌اند.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdcaiuny.49nie15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما