يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب : 44436
به منصوریان توصیه می‌کنم انتقاد پذیر باشد

زمانی: در صورت نیاز توپ‌ جمع‌کن استقلال می‌شوم/ نبودن منصوریان بستگی به نظر هیأت مدیره دارد

قم نيوز : قم نیوز: عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: اگر فردی بتواند استقلال را به جایگاهی که در شأن این تیم است، برساند حتی حاضرم توپ جمع‌کن استقلال باشم.
زمانی: در صورت نیاز توپ‌ جمع‌کن استقلال می‌شوم/ نبودن منصوریان بستگی به نظر هیأت مدیره دارد
به گزارش قم نیوز، حسن زمانی در مصاحبه با رادیو جوان در پاسخ به این سؤال که وقتی او از لفظ خانه‌تکانی در کادر فنی استقلال استفاده کرده همه پیشکسوتان با این مسئله موافقت کردند به غیر از نصرالله عبداللهی، گفت: ما در رابطه با کادر فنی استقلال چیزی کم نگذاشتیم و هر کسی را که خواستند گرفتیم و هر چیزی نیاز داشتند در اختیارشان قرار دادیم. تیمی مثل استقلال ۳۰ میلیون هوادار دارد و اگر ما چیزی می‌گوییم به خاطر کمک به هواداران است. در بازی با تراکتورسازی بدترین خاطره برای هواداران استقلال رقم خورد و در حالی که در پایان نیمه اول یک بر صفر پیش بودیم در نهایت بازی را در نیمه دوم واگذار کردیم. چرا باید بعد از نیمه اول و نیمه مربیان بازی را بازنده شویم.

وی افزود: باید خودمان را همطراز با استقلال جلو ببریم. ما از کادر فنی حمایت‌مان را انجام دادیم اما وقتی تیم با بدترین شرایط زمین را ترک می‌کند از ما انتظار می‌رود تا اقدامات لازم را انجام دهیم. به هر حال هیأت مدیره در مورد این مسئله تصمیم می‌گیرد و بعد از تشکیل اولین جلسه نظرش را اعلام می‌دارد.

عضو هیأت مدیره استنقلال در پاسخ به این سؤال که آیا قصد تقویت کادر فنی را دارد و یا اینکه می‌خواهند تغییراتی را انجام دهند اظهار داشت:‌باید در این مورد جمع‌بندی کنیم تا ببینیم چه اتفاقی پیش می‌آید.

زمانی در مورد اینکه علیرضا منصوریان اعلام کرده اگر زمانی می‌خواهد خودش بیاید روی نیمکت بنشیند تصریح کرد: دوستان باید بدانند این نوع صحبت کردن در مورد مدیریت باشگاه در شأن آنها نیست. انتقاداتی که ما می‌کنیم سازنده است و هیچ وقت قصد ندارم جای کسی را بیگریم. اگر کسی بتواند استقلال را در جایگاهی که شان باشگاه است قرار دهد حاضرم به عنوان توپ جمع‌کن هم در خدمت تیم باشم تا اگر در این نقش مؤثر باشم به وظیفه خود عمل کنم.

وی در مورد اینکه خیلی‌ها او را منتسب به محمود گودرزی می‌دانند، عنوان کرد: گودرزی برادر خوب من است و افتخار داشتم چند سالی کنار او حضور پیدا کنم. حضور بنده در استقلال ارتباطی به این بزرگوار ندارد. در ابتدا که گودرزی مسئولیت گرفت بنده از هیأت مدیره بیرون آمدم و پس از یک مدت که احساس کردم می‌توانم خدمت کنم وقتی از من دعوت شد این مسئله را پذیرفتم و کارم را پیش بردم.

عضو هیأت مدیره استقلال در مورد اینکه جونز به عنوان عضو فنی و بهتاش فریبا و نصرالله عبداللهی هم برای بالا بردن تجربه و کمک به مسائل به کادر فنی اضافه شدند و کادر فنی اگر نیاز به تقویت لازم داشته این امر اتفاق افتاده است تصریح کرد: با اضافه شدن این دو برادر شاهد رشد خوبی نسبت به اوایل فصل در تیم بودیم و دیدیم که با وجود این عزیزان شرایط کمی بهتر شد. توصیه من به این عزیزان این است که به مسائلی که خارج از حوزه مسئولیت آنهاست وارد نشده و به حاشیه نروند. ما دیدیم بعد از حضور این دوستان روند تیم بهبود پیدا کرد. توصیه من به منصوریان این است که انتقادپذیر باشد و اگر زمانی نظری می‌دهد از روی دلسوزی است چرا که نگران شرایط تیمی است که ۳۰ میلیون هوادار دارد.

وی در ادامه تاکید کرد: من در این مدت نزدیک به ۸۰ مصاحبه انجام دادم که ۷۹ مصاحبه در مورد کادر فنی و منصوریان بوده است.

زمانی در مورد اینکه آیا او روی تقویت یا تغییر کادر فنی به جمع‌بندی رسیده است، گفت: قطعا به این نتیجه رسیده‌ام اما هر تصمیمی که هیأت مدیره بگیرد تابع آن هستم.

عضو هیأت مدیره استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است در نیم‌فصل شاهد عدم حضور منصوریان باشیم تصریح کرد: این مسئله بستگی به نظر هیأت مدیره دارد و اجازه بدهید جلسه هیأت مدیره تشکیل شود تا در این مورد آنها نظر بدهند.

انتهای پیام/ ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdcaiyny.49nye15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما