چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : 142
با حضور سفیر ایران در واتیکان انجام می‌شود؛

برگزاري همایش بیداری اسلامی و جهان مسیحیت در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل اطلاع‌رسانی و مشارکت‌های فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری همایش بیداری اسلامی و جهان مسیحیت با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در واتیکان به همت دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد.
برگزاري همایش بیداری اسلامی و جهان مسیحیت در قم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین صادق گلزاده اظهار داشت: بیداری اسلامی، رفتار و تعامل غربی‌ها با مقوله بیداری اسلامی، گسترش بیداری اسلامی به سرزمین‌های غربی و اروپا، تاثیرگذاری فوق‌العاده بیداری اسلامی در تعاملات جهانی و آرمان‌های امت اسلامی به ویژه آزادی فلسطین و عزت و اقتدار اسلامی و نیز تاثیرات بیداری اسلامی بر روابط جهان اسلام و جهان مسیحیت و بسیاری از تاثیر و تاثرات دیگر بیداری اسلامی اقتضا می‌کند تا این مفاهیم بازبینی، تجزیه و تحلیل و تبیین کامل شود.

وی افزود: در این راستا معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بر آن شد تا با همکاری معاونت بین‌المللی حوزه‌های علمیه و سازمان تبلیغات اسلامی و مجموعه‌های فرهنگی دیگر نسبت به برگزاری همایش بیداری اسلامی و جهان مسیحیت با سخنرانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در واتیکان اقدام کند.

مدیرکل اطلاع رسانی و مشارکت‌های فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: این همایش در روز چهارشنبه بیست و سوم شهریورماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مرکز همایش‌های بین‌المللی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه شرکت کنندگان در این همایش را طلاب، فضلا، مبلغان، دانشگاهیان، نسل جوان و دیگر مخاطبان علاقه‌مند به بیداری اسلامی تشکیل می‌دهند خاطرنشان کرد: از همه علاقمندان دعوت می‌کنیم تا فرصت حضور در این همایش را غنیمت بشمارند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcakun6149ny.5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما