يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 45705
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شورای شهر قم مطرح کرد

انتقاد از دفن اموات در آرامستان‌های سطح شهر

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای شهر قم با اشاره به وضعیت دفن اموات در آرامستان‌های سطح شهر گفت: زیر تابلوی ممنوعیت دفن در آرامستا‌ن‌های سطح شهر بعضاً قبور به قیمت بالای 20 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود که این در شهر جالب نیست.
انتقاد از دفن اموات در آرامستان‌های سطح شهر
به گزارش قم نیوز، محسن عابدینی پور، با اشاره به مصوبه شورای شهر برای جلوگیری از دفن اموات در شهر گفت: در حال حاضر شاهد اجرای این مصوبه در شهر قم نیستیم که شرایط نامناسبی را ایجاد کرده است.

وی با اشاره به وضعیت دفن اموات در آرامستان‌های سطح شهر گفت: زیر تابلوی ممنوعیت دفن در آرامستا‌ن‌های سطح شهر بعضاً قبور به قیمت بالای 20 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود که این در شهر جالب نیست.

عضو شورای اسلامی شهر قم در ادامه سخنان خود با اشاره به تلاش‌های نیروهای آتش‌نشانی در رفع خطرات در شهرها گفت: با نگاهی بر حوادثی همچون پلاسکو می‌بینیم که هیچ برنامه مدونی برای رفع حریق در این حادثه وجود نداشته است.

وی با تاکید بر اینکه آتش‌نشانی در حوادث این چنینی باید برنامه و راهکاری برای جلوگیری از خسارات و تسریع در امدادرسانی داشته باشد، تصریح کرد: این همه خسارت زده شده اما هنوز دستورالعمل مشخصی برای رفع حریق و کاهش مشکلات وجود ندارد.

عابدینی پور با تاکید بر اینکه باید چارچوب مشخصی برای موارد خطرساز در شهر وجود داشته باشد گفت: باید برنامه‌ای داشته باشیم که ببینیم اگر چنین حادثه‌ای اتفاق افتاد بدانیم که چه کاری انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcam0ny.49nmw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما