دوشنبه ۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 50105
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان رقابت مدعيان در 3 رده سني

برترين بانوان رزمي‌كار جام رمضان در قم معرفي شدند

قم نيوز : قم نیوز: رقابت‌ بانوان رزمي‌كار قم در پيكارهاي كيك بوكسينگ جام رمضان با معرفي و تجليل از نفرات اول تا سوم اوزان مختلف سه رده سني به كار خود پايان داد.
برترين بانوان رزمي‌كار جام رمضان در قم معرفي شدند
به گزارش قم نیوز، با برنامه‌ریزی انجام شده توسط کمیته مسابقات هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم، مسابقات استانی با عنوان جام رمضان ویژه بانوان و دختران جوان رزمی‌کار، بین استعدادهای رزمی قم از باشگاه‌های مختلف زیر مجموعه این هیأت‌‌ ورزشی به انجام رسید.

رقابت‌های این دوره در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برنامه‌ریزی شد و در حین رقابت مدعیان کسب عناوین برتر، علاقمندان به رزمی این پیکارها را در سالن ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی راحله نیروگاه قم نظاره‌گر بودند و برترین‌ها در حضور مسوولان هیأت‌‌ رزمی قم تجلیل شدند.

در این دوره از رقابت‌ها تعداد 45 رزمی‌کار در سه رده سنی به میدان رفتند، ضمن اینکه علاوه بر رقابت رزمی‌کاران برای به دست آوردن مقام‌های اول تا سوم، برنامه‌ای فرهنگی ورزشی با عنوان مسابقات احکام نیز بین ورزشکاران و مربیان حاضر در سالن برگزار شد و خانم‌ها پروانه‌سادات سیدپور، مبینا صادق و زهرا حسینی نفرات برتر مسابقات احکام شدند.

در رقابت‌های رده سنی بزرگسالان و در وزن منهای 50 کیلوگرم مریم داورپناه رتبه نخست را کسب کرد، زینب موسوی نایب‌قهرمان شد و مقام سوم به سمانه یوسف‌زاده رسید، ضمن اینکه در وزن منهای 60 کیلوگرم مرضیه نصراللهی، فرحناز تاتار و زهره غفاری رتبه‌های برتر را کسب کردند.

در وزن منهای 70 کیلوگرم بزرگسالان زهرا شاه‌مرادی ملی‌پوش رزمی بانوان قم که سابقه حضور در مسابقات جهانی سال 2016 را دارد و از با چهره‌های موفق این رشته به شمار می‌رود به مقام قهرمانی دست یافت و الهه جان‌آبادی و زهرا موسوی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده سنی جوانان و در وزن منهای 45 کیلوگرم فاطمه رضایی و محدثه‌سادات موسوی قهرمان و نایب‌قهرمان شدند، در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم حانیه‌سادات سیدیان و فاطمه اخلاقی رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند، در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم آیدا رحمانی، ملیکا صادق و فاطمه‌سادات موسوی و در وزن منهای ۶۵ کیلوگرم رضوان حقیقت‌نژاد، فاطمه هاشمی و زهرا محمدی به مقام‌های برتر دست یافتند.

سرانجام نوبت به پیکارهای وزن منهای 40 کیلوگرم این دوره از مسابقات در رده سنی نوجوانان رسید که در پایان نرگس طالبی قهرمان شد و مقام نایب‌قهرمانی به کوثر احمدی رسید، ضمن اینکه در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم نوجوانان فایزه بوجویی رتبه نخست را کسب کرد و مقام دوم به مبینا صادق اختصاص پیدا کرد.

انتهای پیام/ 136
https://qomnews.ir/vdcam6nm.49nww15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما