يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب : 22115

دو و میدانی کاران قمی ۳ مدال نقره و برنز دیگر کسب کردند

قم نيوز : قم نیوز: دو و میدانی کاران قمی از مسابقات دو و میدانی نونهالان کشور ۳ مدال نقره و برنز دیگر کسب کردند تا مجموع مدال‌های خود را از این مسابقات به ۶ مدال برسانند.
دو و میدانی کاران قمی ۳ مدال نقره و برنز دیگر کسب کردند
به گزارش قم نیوز، رقابت‌های دو و میدانی رده سنی نونهالان کشور در تهران ادامه یافت و تیم اعزامی استان قم در ماده ۱۰۰ متر با مانع ۲ مدال به دست آورد.

در ماده ۱۰۰ متر با مانع، علی سلامتیان دو و میدانی کار قمی با حد نصاب ۴۰. ۱۶ پس از جواد خرم جو دو و می‌دانی کار تهرانی به خط پایان رسید و به مقام نایب قهرمانی و مدال نقره کشور دست یافت ضمن اینکه علی کشاورز دیگر دونده قمی در این ماده با زمان ۶۰. ۱۶ بالا‌تر از دوندگانی از توابع تهران و البرز به مقام سوم و مدال برنز دست یافت.

در دوی ۸۰۰ متر نیز سجاد وکیل دو و میدانی کار قمی که پیش از این در دوی ۴۰۰ متر به مقام قهرمانی و مدال طلا دست یافته بود، به مقام دوم و مدال نقره دست پیدا کرد و مجید کشه فراهانی دیگر دو و میدانی کار قمی در این ماده نفر چهارم شد و از دستیابی به مدال محروم ماند.

پیش از این در دوی ۱۰۰ متر علیرضا رنجبر دو و میدانی کار قمی با اختلاف ناچیزی نسبت به علیرضا هژیر روشن دو و میدانی کار تیم استان البرز به خط پایان رسید و به مقام نایب قهرمانی و مدال نقره قناعت کرد و ابوالفضل دهقان دیگر نماینده قم در این ماده، پس از رنجبر و پیش از دوندگان استان تهران و سمنان به خط پایان رسید و به مدال برنز دست پیدا کرد.

بدین ترتیب و با کسب این ۳ مدال، جمع مدال‌های تیم دو و میدانی قم در این مسابقات به ۶ مدال رسید اما ورزشکاران قم در ماده‌هایی چون پرش طول، پرتاب نیزه و پرتاب وزنه شانس کسب مدال دارند.

امیرحسین رستگاری، علیرضا رنجبر، علی سلامتیان، علی کشاورزی، ابوالفضل دهقان پیر، سید سجاد وکیل، مجید کشه فراهانی و رضا عبدی‌نژاد اعضای تیم دو و میدانی استان قم را با هدایت محمدرضا اسحاقی و مجتبی کارخانه در این رقابت‌ها تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcam6nu.49nu615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما