شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : 13845
آیت‌الله صافی‌گلپایگانی با محکوم نمودن هتک حرمت مرقد حجر بن عدی:

علما! به داد اسلام برسید

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع عظام تقلید با صدور پیامی هتک حرمت به مراقد مطهر اصحاب رسول اکرم(ص) و یاران خاص امیرالمؤمنین(ع) را محکوم کرد و گفت: علمای جهان اسلام و حوزه‌های علمیه اهل سنت و تشیع برای جلوگیری از این جنایات چاره‌ای فوری بیاندیشند.
علما! به داد اسلام برسید
به گزارش قم نیوز، متن پیام آیت‌الله لطف‌الله صافی‌گلپایگانی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَلاَ تَحْسَبَنَّ اللّهَ غَافِلًا عَمَّا یَعْمَلُ الظَّالِمُونَ

هتک حرمت مرقد مطهر صحابی جلیل‌القدر حضرت رسول اکرم صلی‌الله علیه و آله و یاور باوفای حضرت امیرالمؤمنین علی‌بن ابیطالب علیه‌السلام جناب حجربن عدی سلام الله علیه و یاران عظیم القدر ایشان در سوریه توسط جنایتکاران و دژخیمان موجب تأثر و تأسف شدید مسلمانان جهان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام گردید.

انالله و اناالیه راجعون

تعرّض به مقدسات مسلمانان و قبور مطهر بزرگان اسلام و بدن‌های پاکی که نشانه‌ بزرگی از حقانیت اسلام و مکتب اهل البیت علیهم السلام است،‌ با هیچ دلیلی قابل توجیه نیست و در نزد همه‌ مسلمانان محکوم و مطرود است. چطور می‌توان باور کرد که عده‌ای که چهره‌ اسلام عزیز را در جهان با خشونت معرفی کرده و بویی از اسلام و انسانیت نبرده‌اند و خود را موحّد و متعبّد معرفی کرده، خون صدها نفر از انسان‌های بی‌گناه، کودک و بزرگ و مرد و زن را با وحشیانه‌ترین وسایل وحشی‌گری به زمین بریزند و گردن حتّی نوجوانان را با شمشیر قطع کرده و آنها را در شبکه‌های ماهواره‌ای نشان دهند.

برای جهانیان روشن است که این افراد با کمک مستقیم بعضی از کشورهای مزدور منطقه و صهیونیزم و چراغ سبز سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشر، این جنایات را انجام می‌دهند و به جای آنکه امروز به داد مسلمانان مظلوم میانمار برسند، این چنین جنایاتی را مرتکب می‌شوند.

اینجانب از تمام علمای جهان اسلام و دانشگاهیان و حوزه‌های علمیه اهل سنت و تشیع می‌خواهم که برای جلوگیری از این جنایات و آدم‌کشی‌ها که اعتبار مسلمانان را در جهان مخدوش کرده است چاره‌ای فوری بیاندیشند و اختلافات جزیی و سیاسی را کنار گذاشته و فقط به فکر اسلام و قرآن و آبروی این دین حنیف و آسمانی باشند که اگر فردا این کار انجام شود دیر است و موجب پشیمانی است. به داد اسلام برسید و مسلمانان را بار دیگر در جهان عزّت و آبرو دهید که آورنده‌ قرآن کریم پیامبر رحمة للعالمین از شما انتظاری جز این ندارد که ان تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ.

لطف‌الله صافی

۲۲جمادی الثانی ۱۴۳۴

انتهای پیام/۱۲۰/
https://qomnews.ir/vdcaman6.49ney15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما