دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : 48865
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ ووشو استان قم خبر داد

ووشو قم در سال 96 به دنبال مدال ميادين برون‌مرزي است

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ ووشو استان قم گفت: يكي از اولويت‌هاي ووشو قم در سال جاري تلاش براي كسب مدال از ميادين برون‌مرزي اين رشته است.
ووشو قم در سال 96 به دنبال مدال ميادين برون‌مرزي است
به گزارش قم نیوز، مهدی اردستانی اظهار کرد: در سال 1395 یکی از توفیقات به دست آمده مهم برای هیأت‌‌ ووشو استان قم این بود که در کنار فعالیت‌های مهم آموزشی، همگانی، قهرمانی و فرهنگی، اعزام‌های مختلف به مسابقات کشوری و برگزاری رقابت‌های متنوع استانی، از مسابقات برون‌مرزی این رشته نیز مدال کسب کرد.

وی ادامه داد: ووشو در دو بخش ساندا یا مبارزه و تالو یا اجرای فرم فعالیت می‌کند و البته سبک‌های متنوعی نیز زیر مجموعه این رشته ورزشی هستند، ضمن اینکه به دلیل تنوع، جذابیت و زیبایی بخش تالو طرفداران و علاقمندان بسیار زیادی دارد و در قم نیز از موقعیت خوبی برخوردار است.

رئیس هیأت‌‌ ووشو استان قم اضافه کرد: در سال 1395 نمایندگان ووشو قم در مسابقات بین‌المللی سبک شائولین این رشته در شرق آسیا به میزبانی کشور چین به میدان رفتند، رقابت‌هایی که با حضور ووشوکاران بیش از 70 کشور به انجام رسید و با درخشش نفرات اعزامی از قم همراه بود.

وی یاد آور شد: اکبر صفری در مسابقات بین‌المللی شائولین ووشو در کشور چین موفق به کسب مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره شد، ضمن اینکه محمدحسام پارساخو در همین رقابت‌ها با ایستادن بر سکوی دوم موفق به کسب یک مدال نقره دیگر شد تا ووشو قم سالی خوبی را از این نظر داشته باشد.

اردستانی تصریح کرد: در سبک‌ها نیز دارای شرایط خوبی هستیم، هم چندین دوره میزبان رقابت‌های کشوری سبک‌ها بوده‌ایم و هم اینکه در سال قبل بانوان هیأت‌‌ ووشو قم موفق به کسب دو مدال طلا، سه نقره و دو برنز از مسابقات قهرمانی سبک فانگ من چوان ایران در خراسان‌رضوی شدند.

وی خاطرنشان کرد: میزبانی رقابت‌های ووشو سبک نان‌چوان بر عهده هیأت‌‌ ووشو استان قم بود و ووشوکاران توانمند قم در جدال با حریفان خود موفق به کسب چهار مدال طلا، سه نقره و چهار برنز شدند تا یکی دیگر از موفقیت‌های سال 95 ووشو قم به ثبت برسد.

رئیس هیأت‌‌ ووشو استان قم تصریح کرد: استعدادیابی با سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه و برگزاری منظم مسابقات استانی از جمله برنامه‌های مهم هیأت‌‌ برای رشد و توسعه این رشته است و مسابقات استانی را در تمام رده‌های سنی اعم از نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌کنیم.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcamany.49nai15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما