سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 52365
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

امکانات جمعه بازار خودرو قم توسعه می یابد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري قم از توسعه امکانات جمعه بازار خودرو قم خبر داد.
امکانات جمعه بازار خودرو قم توسعه می یابد
امکانات جمعه بازار خودرو قم توسعه می یابد
به گزارش قم نيوز، عليرضا مظفري با اشاره به راه‌اندازي جمعه بازار خودرو گفت: جمعه بازار خودرو يكي از نيازهاي شهر است و در اكثر شهرها و كلانشهرها وجود دارد و مورد استقبال مردم قرار مي‌گيرد زيرا در بنگاه‌ها تنوع محصولات كمتر است ولي در اين بخش همه نوع محصولات وجود دارد.

وي خاطرنشان كرد: بنگاه‌داران از اجراي اين طرح راضي هستند برخي از بنگاهداران در طول هفته خريد و فروشي ندارند ولي در انتهاي هفته به دليل تنوع امكان فروش خودروهاي آنها افزايش پيدا مي‌كند.

مدیر عامل سازمان میادین شهرداري قم با اشاره به ميزان استقبال از جمعه بازار خودرو گفت:‌ شهرهاي اطراف نيز از جمعه بازار خودرو استقبال كردند و ميزان استقبال از آن رو به افزايش است زيرا در اين بخش خودروهاي متنوع عرضه مي‌شود افراد انتخاب آسانتري با توجه به ميزان مبلغ در دسترس دارند.

وي با بيان اينكه سعي مي‌شود وضعيت و امكانات رفاهي جمعه بازار خودرو تكميل شود گفت: جمعه بازار خودرو حذف واسطه‌هاي زائد بين خريدار و فروشنده را پيگيري مي‌كند افراد به اين وسيله مي‌توانند خودروي مورد علاقه خود را از بين خودروهاي فراوان خريداري كنند.

مظفري عنوان كرد: ظرفيت 3 هزار خودرو در جمعه بازار وجود دارد اين مجموعه كه در ميدان شهيد رجايي واقع شده روزهاي جمعه ساعت 9 تا 14 پذيراي متقاضيان اين بخش است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcamenm.49nui15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما