چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : 14655
با پایان جشن نیمه شعبان:

برگزاری مراسم شکر گزاری خادمان مسجد جمکران

قم نيوز : قم نیوز: مراسم شكرگزاری خادمان مسجد مقدس جمكران و اختتاميه جشن‌های نيمه شعبان شب گذشته، چهارم تيرماه با حضور خادمان خواهر و برادر در مقابل مسجد مقام و در ميان جمع كثيری از منتظران حضرت ولی عصر(عج) برگزار شد.
برگزاری مراسم شکر گزاری خادمان مسجد جمکران
به گزارش قم نیوز، مراسم شكرگزاری خادمان مسجد مقدس جمكران و اختتاميه جشن‌های نيمه شعبان شب گذشته، چهارم تيرماه با حضور بيش از دو هزار خادم خواهر و برادر در مقابل مسجد مقام و در ميان جمع كثيری از عاشقان و منتظران حضرت ولی عصر(عج) برگزار شد.
 
اين مراسم باشكوه و معنوی كه همه ساله در آخرين روز از برگزاری جشن‌های نيمه شعبان در مسجد مقدس جمكران برگزار می‌شود امسال نيز با عظمت و شكوه خاصی برگزار شد؛ در اين مراسم معنوی مداحان اهل ‌بيت عصمت و طهارت(ع) حاج مجيد بنی‌فاطمه و سيدعلی حسين‌نژاد به مديحه‌سرايی پرداختند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمين مرتضی وافی، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمكران به نمايندگی از توليت مسجد مقدس جمكران در اين مراسم از زحمات همه خادمين و مجموعه دست‌اندركاران برگزاری جشن‌های نيمه شعبان مسجد مقدس جمكران تقدير كرد.
 
مراسم و جشن‌های مسجد مقدس جمكران از روز يكشنبه، دوم تيرماه با حضور زائران اين مكان مقدس با قرائت زيارت آل‌ياسين توسط حاج سيدمهدی سلحشور آغاز شده بود.
 
در طول برگزاری مراسم و جشن‌های نيمه شعبان، خادمان مسجد مقدس جمكران در خدمت‌رسانی به زائران تلاش بسياری داشتند و دستگاه‌های استان قم نيز بسيج شدند تا زائران بدون كمترين مشكلی بتوانند خود را به مسجد مقدس جمكران برسانند و اين ايام را در ديار جمكران سپری كنند.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcamin6.49nym15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما