شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : 25635

شرکت 500 دانشجو در مسابقات قرآن و عترت

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم ضمن اشاره به استقبال دانشجویان از جلسات تفسیر قرآن گفت: 500 نفر از دانشجویان در مسابقه قرآن و عترت شرکت کردند.
شرکت 500 دانشجو در مسابقات قرآن و عترت
به گزارش قم نیوز، محمدصادق زمانی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۹۳ اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه آزاد همانند دیگر دانشگاه‌ها پیگیری شده و همواره مورد استقبال قرار می‌گیرد.

وی به اردوهای برگزار شده توسط این دانشگاه اشاره و بیان کرد: اردوی راهیان نور برای اساتید و خانواده‌های آنها (در فروردین ۹۳) و دانشجویان (در اسفند ۹۲ و فروردین ۹۳) و همچنین اعزام ۱۹۰ دانشجو به مشهد مقدس در اسفند ۹۲ از برنامه‌های اردویی است که توسط این دانشگاه صورت گرفته است.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با اشاره به اینکه هر برنامه فرهنگی هدفی را دنبال می‌کند، گفت: حضور دانشجویان و اساتید در مناطق جنگی نقش موثری در آشنایی این افراد با فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

زمانی به وجود برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها اشاره و بیان کرد: انجام این امور در کنار مباحث آموزشی و درسی ارتقاء فرهنگ و ارزش‌های معنوی، مذهبی و ملی را به همراه دارد.

وی برگزاری مراسم سالگرد تدفین شهدای گمنام در دانشگاه، برگزاری کارگاه معرفت افزایی اساتید در خرداد ماه ۹۳ و هماهنگی برای اعزام دانشجویان به مرقد مطهر امام خمینی(ره) در ایام ارتحال ایشان را از جمله اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد در سه ماهه نخست سال جاری برشمرد.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی را مهم خواند و تصریح کرد: برگزاری این جلسات، آشنایی دانشجویان با مفاهیم و مسائل روز دنیا و کشور را به همراه دارد و به دنبال آن معرفت افراد را افزایش می‌دهد.

زمانی افزود: کرسی‌های آزاداندیشی با موضوع خانواده و دانشگاه در اردیبهشت ۹۳ در این دانشگاه برگزار شد.

وی به اسکان برخی مسافران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم اشاره کرد و گفت: این دانشگاه پذیرای دانشجویان و زائران دانشگاه‌ها در زمان ارتحال امام خمینی(ره) بود که امکان اسکان تعداد زیادی از این افراد را فراهم کرد.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم به ارائه خدمات به کارکنان اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری اردوهای یک روزه برای کارمندان به همراه خانواده‌شان یکی دیگر از فعالیت‌های فرهنگی این دانشگاه در نیمه نخست سال جاری است.

زمانی برگزاری برنامه‌های فرهنگی همزمان با سوم خرداد از جمله گلباران قبور شهدا، نمایشگاه کتاب، مسابقه کتاب‌خوانی و ورزشی در خرداد ماه، برگزاری مسابقات سراسری قرآن و عترت در بخش‌های کتبی و شفاهی در سطح اساتید، کارمندان و دانشجویان در اردیبهشت ۹۳ را از دیگر اقدامات فرهنگی این دانشگاه برشمرد.

وی افزود: هماهنگی برای برگزاری طرح ضیافت در مشهد مقدس، برگزاری برنامه‌های فرهنگی در ماه رمضان اعم از کارگاه تفسیر سوره فرقان و... از دیگر برنامه‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی قم است.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم ضمن اشاره به استقبال دانشجویان از جلسات تفسیر قرآن افزود: ۵۰۰ نفر از دانشجویان در مسابقه قرآن و عترت شرکت کردند و در کل می‌توان گفت که استقبال از برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه بسیار خوب بوده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaminu.49nme15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما