سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 43635
منبع : خبرگزاری فارس
شهردار قم خبر داد

تکمیل 14 پروژه نیمه کاره تا پایان سال 95

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم از تکمیل 14 پروژه نیمه کاره شهری تا پایان سال خبر داد.
تکمیل 14 پروژه نیمه کاره تا پایان سال 95
به گزارش قم نیوز،  سیدمرتضی سقائیان‌نژاد ظهر امروز در حاشیه بازدید استاندار و برخی مدیران استان از پروژه‌های عمرانی شهرداری، با بیان اینکه تمام پروژه‌های نیمه کاره شهر تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد اظهار کرد: شهرداری برای امسال تکمیل 14 پروژه باقی مانده شهری را در دستور کار دارد.

وی با اشاره به برخی پروژه‌های عمرانی نیمه کاره که امسال به بهره برداری می‌رسد گفت: بلوار شهید کریمی و کبیری یکی از پروژه‌های مهم ترافیکی شهر است که در تقاطع پیامبر اعظم متصل می‌شوند و در برنامه داریم که این پروژه‌ها را تا پایان سال به بهره برداری برسانیم.

شهردار قم اجرای خیابان کارگر در محدوده منطقه 6 را مورد توجه قرار داد و گفت: این خیابان نیز بیش از 15 سال باقی مانده بود که مراحل اجرایی آن به زودی آغاز شده و امسال تکمیل می‌شود.

وی تکمیل پروژه‌های خیابان شهید فهیمی و ادامه بلوار جمهوری را مورد توجه قرار داد و افزود: فاز اول قطار شهری نیز به طول پنج کیلومتر و با 6 ایستگاه در مرحله تکمیل است و سعی داریم در مهلتی 18 ماهه آن را تحویل دهیم.

سقائیان‌نژاد پیگیری اجرایی شدن خط دوم مترو قم را یادآور شد و تصریح کرد: اقدامات مرتبط با فاینانس و اجرایی شدن این پروژه نیز در مرحله انجام است.

وی افزوده شدن هزار دستگاه تاکسی و 40 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی قم را مورد توجه قرار داد و افزود: بسیاری از پروژه‌هایی که از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان قم اجرایی شده نیز تکمیل خواهد شد.

شهردار قم به پروژه‌های چهل اختران و دروازه ری اشاره کرد و افزود: نهضت آسفالت معابر نیز با حجمی بالغ بر 200 هزار تن در برنامه شهرداری است و اگر مشکل تأمین قیر برطرف شود تا پایان سال به میزان سه برابر سال گذشته توزیع آسفالت صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcaminy.49nee15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما

بجای نهضت اسفالت
نهضت کاهش سرعت گیرهای غیر استاندارد را در اولویت قرار دهید