پنجشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب : 31575

قاسم دهنوی به تیم فوتبال صبای قم پیوست

قم نيوز : قم نیوز: قاسم دهنوی بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با عقد قرارداد به تیم فوتبال صبای قم پیوست.
قاسم دهنوی به تیم فوتبال صبای قم پیوست
به گزارش قم نیوز، مذاکرات مسئولان باشگاه صبای قم با قاسم دهنوی هافبک فصل گذشته ذوب آهن به نتیجه رسید و این بازیکن پیراهن صبای قم را بر تن می‌کند.

این بازیکن ۳۴ ساله که فصل گذشته زیر نظر یحیی گل محمدی در ذوب‌آهن مشغول فعالیت بود سابقه حضور در تیم‌های پرسپولیس، تراکتورسازی و مس کرمان را نیز دارد.

وی در سال ۸۸ از تیم مس رفسنجان به مس کرمان پیوست و در مدت ۳ سالی که در این تیم کرمانی بود در ۸۱ بازی برای این تیم ۲۰ گل به ثمر رساند و از مهره‌های مهم تیمش بود.

این بازیکن در فصل ۹۰-۸۹ در ۳۲ بازی از ۳۴ بازی مس کرمان در لیگ برتر فوتبال به میدان رفت و با ۲ گل و یک پاس گل به کار خود در این مسابقات خاتمه داد.

دهنوی در فصل ۹۱-۹۰ در آخرین فصل حضورش در کرمان در ۲۵ بازی از ۳۴ بازی مس برای این تیم به میدان رفت و با گلزنی در ۴ بازی و نیز ۴ پاس گل فصل بسیار خوبی با این تیم سپری کرد.

وی در فصل ۹۲-۹۱ راهی تبریز شد تا در تراکتورسازی بازی کند و با حضور در ۳۱ بازی از ۳۴ بازی تراکتورسازی و به ثمر رساندن ۲ گل و البته آمار فوق‌العاده ۹ پاس گل، فصلی بسیار خوب العاده در این تیم داشت.

این بازیکن مشهدی در فصل ۹۳-۹۲ به پرسپولیس پیوست اما در این تیم فروغ گذشته را نداشت و با وجود حضور در ۲۱ بازی از ۳۰ بازی پرسپولیس در لیگ برتر، تنها یک گل به ثمر رساند.

دهنوی سپس پرسپولیس را به مقصد ذوب‌آهن ترک کرد و در لیگ چهاردهم ۲۴ بازی برای ذوب‌آهن انجام داد و آمار ۲ گل زده و ۲ پاس گل را برجای گذاشت.

به نظر می‌رسد حضور علی دایی به عنوان سرمربی صبای قم، نقش مهمی در پیوستن دهنوی به جمع صبایی‌ها داشته است در حالی که گفته می‌شد این بازیکن در آستانه پیوستن به استقلال تهران است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcammne.49n6015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما