يکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 45525
منبع : پایگاه خبری تحلیلی پارس

روحانی بدنه اجتماعی ندارد/ عبدالله نوری حلقه واسط اصلاح طلبان و تیم اعتدال

قم نيوز : قم نیوز: این افراد می‌توانند خیلی از حرف‌های ما را بزنند و طیف بدنه خاص اصلاحات را پای صحبت‌های خودشان جمع می‌کنند و سبد رأیشان حداقلش می‌توانیم بگوییم سبد رأی آقای روحانی را به این مقدار به شما می‌فروشیم.
روحانی بدنه اجتماعی ندارد/ عبدالله نوری حلقه واسط اصلاح طلبان و تیم اعتدال
به گزارش قم نیوز،  به دلیل کم محلی حلقه اعتدالی به رئیس دولت اصلاحات، دلخوری هایی در این میان شکل گرفته بود که با ارسال پیامی مجددا ارتباط حلقه اعتدال و اصلاحات برقرار شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پارس»، حلقه اعتدالی، بعد از اینکه احمدی‌نژاد نهی شد فضا را برای ریاست جمهوری خود هموار دیده است و کمتر به رایزنی با رئیس دولت اصلاحات پرداخت و عملا کار مذاکرات را برای دولت آینده را با مشکل مواجه کرد.

تیم  روحانی با این تحلیل که رقیب جدی نیز در جریان اصلاحات ندارد و اصلاح طلبان نیز جز حمایت چاره‌ای ندارند، لذا مذاکرات و برخی جلسات فی مابین را تعطیل کرده بود.

پیرامون این اتفاق، جلسه ای با حضور رئیس دولت اصلاحات و شورای مشورتی اصلاح طلبان تشکیل می شود. رئیس دولت اصلاحات در این جلسه اظهار می دارد: باید قشر دانشگاهی و جوان و بدنه را آرام آرام باید به سمت مطالبات فراموش شده روحانی ببریم و اولین چیزی که روی آن دست بگذاریم، بحث حصر است و روحانی می‌فهمد ریزش زیادی خواهد داشت و باید بالاخره این را تعیین تکلیف کند یا با رهبری حل کند یا به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی گشایش‌هایی را انجام بدهد.

وی افزوده است: ما حداقل باید دو کاندیدا داشته باشیم و معرفی کنیم. قرار نیست رقابت جدی با روحانی داشته باشند یا حتی شورای نگهبان این‌ها را تأیید کنند این‌ها را مطرح کنیم و این افراد می‌توانند خیلی از حرف‌های ما را بزنند و طیف بدنه خاص اصلاحات را پای صحبت‌های خودشان جمع می‌کنند و سبد رأیشان حداقلش می‌توانیم بگوییم سبد رأی آقای روحانی را به این مقدار به شما می‌فروشیم.

این دو موضوع از طریق عبدالله نوری به تیم روحانی با صراحت و شفافیت منتقل می شود و به تندی گفته شده است: آقای روحانی، بدنه اجتماعی خاصی ندارد و با یک رأی حداقلی رئیس جمهور خواهد داشت، رقیب ندارد و یک رئیس جمهور ضعیف خواهد بود و باید یک رأی بالا بیاورد  که پشتوانه او باشد تا در دور دوم بتواند برنامه‌هایش را با قدرت ادامه بدهد.

گفته می شود بعد از مذاکرات عبدالله نوری مجددا جلسات طرفین برقرار شده است.

 انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcammny.49nmu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما