چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : 21945

آدلان قم برای فرار از انتهای جدول به مصاف آریا می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال آدلان قم در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال قم برای فرار از انتهای جدول به مصاف آریا می‌رود.
آدلان قم برای فرار از انتهای جدول به مصاف آریا می‌رود
به گزارش قم نیوز، در آغاز هفته چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های استان قم امروز دو بازی برگزار می‌شود که در یکی از این بازی‌ها تیم فوتبال آدلان برای فرار از انتهای جدول رده بندی باید آریا را شکست دهد.

این مسابقه در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی قم برگزار می‌شود و این در حالی است که تیم فوتبال آریا از مدعیان صعود به لیگ بر‌تر محسوب می‌شود.

تیم فوتبال آریا که ۶ امتیازی و تیم چهارم جدول رده بندی است در تلاش است با با کسب پیروزی بر تیم ماقبل آخر جدول رده بندی یعنی آدلان خود را به ۳ تیم بالای جدولی نزدیک کند و امیدهای خود را برای کسب یکی از دو سهمیه صعود به لیگ بر‌تر فوتبال قم زده نگه دارد.

آریا در نخستین مسابقه خود برابر ایرانجوان شکست سنگینی متحمل و شد و ۴ بر یک باخت اما ۲ پیروزی بعدی این تیم برابر تیم‌های هنگ و ارم ساز وحدت سبب شد آن‌ها شکست هفته نخست را به فراموشی بسپارند.

تیم فوتبال آدلان در وضعیت کنونی شرایط مناسبی در جدول ندارد و در ۳ بازی نخست خود تنها یک تساوی کسب کرده است در حالی تنها مساوی این تیم در هفته نخست برابر تیم فوتبال افشید به دست امده است.

شکست دو بر یک برابر افشین و باخت سنگین ۴ بر صفر مقابل ایرانجوان سبب شد این تیم در رده ماقبل آخر جدول رده بندی قرار گیرد و به نظر می‌رسد این تیم باید برای باقی ماندن در لیگ دسته اول راه حلی پیدا کند.

آدلان در صورتی که برنده این مسابقه باشد می‌تواند ۲ یا ۳ پله در جدول رده بندی صعود کند اما شکست یا تساوی، وضعیت بغرنج این تیم را تداوم می‌بخشد.

دیدار تیم‌های فوتبال آدلان و آریا از ساعت ۱۷ امروز چهارشنبه ۲۷ فروردین در ورزشگاه تختی قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcamonu.49n6y15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما