سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : 26995
آیت‌الله جزایری:

تقویت گروه‌های تکفیری هدف غرب برای خدشه دار کردن چهره اسلام است

قم نيوز : قم نیوز: نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: دشمنان در کشورهای مختلف اسلامی با ایجاد گروه‌های تکفیری و پرورش و سرمایه‌گذاری بر روی این گروه‌های افراطی تلاش دارند تا چهره اسلام را مخدوش کنند.
تقویت گروه‌های تکفیری هدف غرب برای خدشه دار کردن چهره اسلام است
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، آیت‌الله سید محمدعلی جزایری در آستانه هفته دفاع مقدس در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم اظهار کرد: فرهنگ جهاد و شهادت فرهنگ نجات‌بخش است فرهنگی است که موجب احیای اسلام ناب محمدی (ص) در برابر اسلام آمریکایی و استکبار جهانی شد و تمام دشمنان را به شکست وادار کرد.

وی با بیان اینکه شهدا سند افتخار و عزت و آزادگی ملت ایران هستند افزود: فرهنگ ایثار میراث اهل بیت عصمت و طهارت و قرآن کریم است، فرهنگی که از عاشورا برای مسلمانان و آزادگان به ارث گذاشته شده و این میراث گرانبها را ملت همیشه سربلند جمهوری اسلامی به خوبی حفظ کرده است.

آیت‌الله جزایری افزود: دشمنان امروز در کشورهای مختلف اسلامی با ایجاد گروه‌های تکفیری و پرورش و سرمایه‌گذاری بر روی این گروه‌های افراطی تلاش دارند تا چهره اسلام را مخدوش کرده و این گروه‌ها را تهدیدی برای انقلاب اسلامی قرار دهند.

وی افزود: این در حالی است که ملت ایران در طول انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس با احیای اسلام ناب محمدی (ص) تحت رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و جانشین شایسته ایشان مقام معظم رهبری که امروز سکاندار کشتی انقلاب در دریای متلاطم حوادث هستند با ایمان راسخ و عزم استوار و با فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ وحدت اسلامی در برابر تمام ابرقدرت‌های شرق و غرب ایستاد و از آرمان‌های اسلامی دفاع کرد و پیروز شد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تاکید کرد: امروز در سنگر فرهنگ و علم و اجتهاد در مقابل تمام نیرنگ‌های دشمنان و شبهات دشمنان اسلام ایستاده‌ایم، دشمنانی که امروز با تمام توان مادی خویش با ایجاد رسانه‌های گسترده علیه تشیع و انقلاب اسلامی برخاسته‌اند.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcamonu.49nio15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما