دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب : 12215
حجت الاسلام عابدی:

طلاب غیرایرانی، سند مکتوبی علیه وهابیون تدوین کنند

قم نيوز : قم نیوز: رییس دانشگاه علوم و معارف قرآن گفت: حداقل کاری که طلاب غیرایرانی می توانند انجام دهند، افشای جنایات وهابیت به صورت مکتوب، مصور و مستند است که در آینده سند مهمی برای مظلومان و آسیب دیدگان جنایات وهابیت به شمار آید.
طلاب غیرایرانی، سند مکتوبی علیه وهابیون تدوین کنند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام احمد عابدی در نشست علمی "ضوابط تکفیر از دیدگاه وهابیت و نتایج شوم آن" که به همت معاونت فرهنگی- تربیتی و موسسه محبان ام الائمه در مسجد این مجتمع برگزار شد، افزود: وهابیون بیش از ۱۰۰ هزار شیعه را در جنوب عراق قتل و عام کردند که این جنایات را در آینده انکار خواهند کرد.

وی تاکید کرد:هوشیاری ما می طلبد مدرک محکمی علیه جنایات آنها داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اگر کسی ترسو باشد یا به غیرخداوند توکل کند، زمنیه برای نفاق را برای خود ایجاد می کند، ادامه داد: در تهیه این سند مکتوب، ضرورت دارد که نام آن فرقه افراطی، تعداد شهدا، عکس جنایات و مکان جنایت به شکل دقیقی عنوان شود.

وی با اشاره به تحریف های سندی وهابیت علیه شیعیان، اظهار کرد: علمای وهابیون افراطی کتاب ها و منابع اهل سنت را در چاپ های جدید تحریف می کنند تا علیه شیعه منبع سازی کنند.

عابدی افزود: کتاب ابن تیمیه نیز یکی از این کتاب ها به شمار می رود که نتیجه این تحریف آشکار، این شده است که شیعیان از یهود و نصارا نیز بدتر هستند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcamun6.49nu615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما