سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : 17085
در دومين همايش صنعت چوب قم صورت می گیرد:

تبيين ظرفيت شهرك صنعتي صنفي ثامن الائمه(ع)

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان قم از تبيين و معرفي نخستين شهرك صنعتي صنفي ثامن الائمه(ع) (قنوات) قم در دومين همايش صنعت چوب كشور خبر داد .
تبيين ظرفيت شهرك صنعتي صنفي ثامن الائمه(ع)
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان قم، مهندس روح الله ابراهیمی در ديدار عامل خوشه مبلمان قم اظهارداشت:  دومين همايش صنعت چوب استان قم با مشاركت اتحاديه درودگران و خوشه مبلمان استان و همكاري ساير دستگاه ها 19 اذر ماه در سالن اجتماعات وتوس برگزار مي گردد.
وي با اشاره به اهداف اين همايش گفت: دست اندركاران برگزاري اين همايش در تلاش هستند با تبيين دستاوردها و جايگاه صنعتي چوب،  توانمندي استان را به نمايش گذاشته و اعلام نيازها و مشكلات خود به بخش دولتي براي جلب حمايت هاي آن ها را هماهنگ و جمعي داشته باشند.
وي منسجم عمل كردن فعالان صنعت چوب براي بالا بردن بهره وري و بهره گيري از سود حاصله از ظرفيت سازيهاي صورت  گرفته در اين صنعت در قم را از ديگر اهداف برشمرد و خاطر نشان ساخت: رصد ظرفيت هاي استان و كمك به واحدهاي صنعتي براي جلوگيري از خروج ارزش افزوده اين صنعت از استان وظيفه خوشه كسب و كار مبلمان استان را دو چندان مي كند.
مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي قم يكي از فرصت ها و ظرفيت هاي استان قم در صنعت درودگري را وجود شهرك صنعتي صنفي ثامن الائمه(ع)(قنوات) دانست و گفت: شركت شهركهاي صنعتي قم در راستاي سياست هاي حمايتي خود از صنعت چوب اقدام به راه اندازي و استقرار فعالان صنعتي در اين بخش در شهرك صنعتي ثامن الائمه(ع) نمود و خوشبختانه اتحاديه و سرمايه گذاران پاسخ مناسبي به تلاشهاي صورت گرفته به اين شركت دادند.
وي اضافه كرد: اين استقبال به گونه ايي بود كه در كوتاه ترين زمان ممكن فاز نخست شهرك به متقاضيان واگذار گرديد و همزمان عمليات آماده سازي فاز دوم آغاز شد كه پيش بيني مي كنيم در كوتاه ترين زمان و قبل از سال جديد فاز دوم نيز در اختيار صنعتگران قرار گيرد.
مهندس ابراهيمي همچنين بر ضرورت همكاري نزديك عامل خوشه مبلمان قم با فعالان صنعت چوب استان تاكيد كرد و بيان داشت: اميدواريم با استقرار واحدهاي صنعتي بزرگ و به نام استان در اين شهرك ضمن اشتغالزايي قابل توجه،  شاهد تبديل شدن شهرك صنعتي صنفي ثامن الائمه(ع) به عنوان قطب صنعتي و نمايشگاهي منطقه باشيم.
 
 انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcamwn6.49n0a15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما