پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 52095
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌‌‌‌ ورزش‌هاي رزمي استان قم:

رزمي‌كاران قم براي قهرماني كيك‌بوكسينگ كشور به ميدان مي‌روند

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌‌‌‌ ورزش‌هاي رزمي استان قم از اعزام رزمي‌كاران قم به سه رده سني پيكارهاي كيك‌بوكسينگ قهرماني مردان كشور خبر داد.
رزمي‌كاران قم براي قهرماني كيك‌بوكسينگ كشور به ميدان مي‌روند
رزمي‌كاران قم براي قهرماني كيك‌بوكسينگ كشور به ميدان مي‌روند
به گزارش قم نیوز، سجاد خورشیدی امروز اظهار کرد: گروه کیک بوکسینگ IKN فدراسیون ورزش‌های رزمی برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در بخش آقایان این سبک در روزهای هشتم تا دهم شهریور ماه برنامه‌ریزی کرده است و شرکت کنندگان در این پیکارها روز هشتم شهریور وزن‌کشی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از رقابت‌های قهرمانی کشور در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی سالن بوکس مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران در حالی برگزار می‌شود که رقابت‌ها در استایل سمی‌کنتاکت و لوکیک با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

دبیر هیأت‌‌‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم با بیان اینکه رزمی‌کاران قم آماده حضور در این مسابقات و کسب عناوین برتر هستند، افزود: رقابت‌های رده سنی نوجوانان با حضور کیک‌بوکسینک‌ کاران 12، 13 و 14 سال در اوزان منهای 40 و 50 کیلوگرم سمی‌کنتاکت برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: کیک‌بوکسینگ کاران شرکت کننده در رقابت‌های رده سنی جوانان 15، 16 و 17 سال قهرمانی کشور برای کسب عناوین برتر و مدال‌های طلا، نقره و برنز اوزان منهای 50، 60 و 70 کیلوگرم استایل لوکیک به میدان می‌روند و رقابت‌های رده سنی بزرگسالان 18 تا 35 سال در اوزان منهای 60، 70، 80، 90 و به اضافه 90 کیلوگرم استایل لوکیک به انجام می‌رسد.

خورشیدی بیان کرد: ورزشکاران به هنگام حضور در میدان رقابت باید کلاه، دست‌کش، ساق‌بند، کاپ، روپابند، لثه و بانداژ به همراه داشته باشند، ضمن اینکه رده فنی شرکت کنندگان آزاد است و در پایان به نفرات تیم‌ها و برتر کاپ، حکم قهرمانی و کمربندهای طلایی در رده سنی بزرگسالان اهداء می‌شود.

وی یاد آور شد: در واقع این سی و یکمین دوره مسابقات قهرمانی کشور در سبک کیک بوکسینگ IKN -WKN است که در رده سنی نوجوانان و جوانان کاپ قهرمانی و رده سنی بزرگسالان کمربند قهرمانی WKN به برترین‌های آن اهداء و فینال مسابقات در محیطی کاملا متفاوت برگزار خواهد شد.

دبیر هیأت‌‌‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم در پایان اظهار کرد: با توجه به اینکه که هزینه اعزام تیم منتخب قم با نماینده این سبک در استان است، بنابراین از تمامی ورزشکارانی که تمایل دارند در این رقابت‌ها حضور یابند تقاضا می‌شود نهایتا تا امروز برای ثبت نام اقدام کنند تا اعضای تیم انتخاب شوند.

انتهای پیام  / 137
https://qomnews.ir/vdcamwnm.49nuo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما