قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: نهمین جشنواره سراسری قرآن کریم حوزه‌های علمیه خواهران هفتم اسفند در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.
نهمین جشنواره سراسری قرآن حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های  علمیه خواهران حجت‌الاسلام محمدتقی قندی اظهار داشت: در روز ششم اسفندماه مرحله کشوری مسابقات قرآنی در رشته‌های ترجمه و مفاهیم، تفسیر، حفظ موضوعی، حفظ ترتیبی و قرائت برگزار می‌شود و برگزیدگان این مسابقات در جشنواره قرآن کریم مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه 155 نفر از طلاب، واجد شرایط شرکت در مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم هستند‏، افزود: این طلاب در مرحله کشوری به رقابت می‌پردازند و برگزیدگان در کنار نفرات برتر رشته‌های هنری و ادبی شامل 18 نفر (12 نفر در رشته هنری و 6 نفر در رشته ادبی) مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

معاون فرهنگی تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن کریم در مراحل مدرسه‌ای و استانی حوزه‌های علمیه خواهران اضافه کرد: سئوالات مرحله کشوری این مسابقات به صورت چندگزینه‌ای و تشریحی خواهد بود.

قندی با اشاره به شرکت حدود 8 هزار و 600 نفر از طلاب در مرحله مدرسه‌ای این مسابقات یادآور شد: از میان این تعداد هزار و 500 نفر با کسب 85 درصد امتیاز به مرحله استانی راه یافتند و از آن میان 155 نفر با توجه به ظرفیت جشنواره و امتیاز عمومی شرکت‌کنندگان به مرحله کشوری دعوت شدند.

مدیریت حوزه های علمیه خواهران با بیان اینکه در هر رشته از مسابقات قرآنی شش تا هشت نفر بسته به امتیازات اکتسابی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت، گفت: در مجموع با احتساب نفرات برتر رشته‌های ادبی و هنری، حدود 60 نفر در اختتامیه جشنواره قرآن کریم حوزه‌های علمیه خواهران مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی یادآور شد: مراسم اختتامیه جشنواره قرآن کریم حوزه‌های علمیه خواهران از ساعت 8 تا 12 هفتم اسفند در محل مجتمع فرهنگی-آموزشی حضرت نرجس‌خاتون در کنار مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcamwnu.49nom15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما