چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب : 44085
منبع : خبرگزاری تسنیم

مردم و مسئولان قم به استقبال قهرمانان آسیایی کاراته رفتند

قم نيوز : قم نیوز: مراسم استقبال از مدال‌آوران رقابت‌های آسیایی کاراته عصر امروز با حضور مسئولان و جمعی ورزشکاران در ابتدای عوارضی قم – تهران برگزار شد.
مردم و مسئولان قم به استقبال قهرمانان آسیایی کاراته رفتند
به گزارش قم نیوز،  مراسم استقبال از مدال‌آوران رقابت‌های آسیایی کاراته عصر امروز با حضور مسئولان و جمعی ورزشکاران در ابتدای عوارضی قم – تهران برگزار شد.

در این مراسم روح‌الله رمضانی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان، علیرضا برخوردار رئیس هیئت کاراته استان، غلامرضا دباغیان و سید علی خلیلی از اساتید کاراته قم، حسن عباس زاده داور بین‌المللی کاراته کشورمان و جمعی از مردم ورزشکاران به انجام رسید.

مرتضی نعمتی علیرضا نجاتی دو کاراته کای خوش آتیه استان در بخش کمیته رقابت‌های آسیایی جوانان اندونزی به روی تاتامی رفتند و با کسب نشان برنز این بازی‌ها به‌کار خود پایان دادند.

در پانزدهمین دوره این پیکارها مرتضی نعمتی نماینده استان در وزن -52 کیلوگرم نوجوانان با دو پیروزی و یک شکست نشان برنز را از آن خود کرد. علیرضا نجاتی دیگر نماینده استان در این بازی‌ها موفق شد با پیروزی در مرحله رده‌بندی برابر حریف از عربستان مقام سوم وزن 76 کیلوگرم جوانان را به‌دست آورد.

سه هاکی باز قمی به رقابت‌های بین‌المللی 2017 اعزام خواهند شد

جعفر جعفری مجد از دعوت سه هاکی باز قمی به اردوی تیم ملی این رشته خبر داد و اظهار داشت: در ماه‌های اخیر عملکردمان در سطح کشور بسیار چشمگیر بوده است که از آخرین عنوانی که هاکی بازان قمی در سطح کشور به‌دست آوردند می‌توان به مقام سوم در بین باشگاه‌های کشور یاد کرد که همین امر نظر مربیان تیم ملی را به استان قم جلب کرد.

وی ادامه داد: اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی آماده سازی صبح امروز از سوی کادر فنی تیم ملی هاکی کشورمان اعلام شد که دعوت از سه بازیکن قمی در این اردو جای امیدواری دارد.

رئیس هیئت هاکی استان اذعان کرد: دعوت از سه بازیکن در تیم ملی از استان برای نخستین بار انجام شده است و قرار است این سه بازیکن به همراه تیم هاکی کشورمان راهی رقابت‌ها بین‌المللی 2017 کرواسی شوند.

جعفری‌مجد با بیان اینکه در مرحله نخست 24 هاکی باز به اردو دعوت شده است و پس برگزاری اردوهای متعدد لیست نهایی اعلام خواهد شد گفت: حسین مروتی، یاسر امیرآبادی و احسان یوسف‌وند هاکی بازان قمی دعوت‌شده به اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی سالنی هستند که مرحله نخست این اردوها در آذربایجان شرقی برگزار شد.

جدال فوتبالیست‌های فاتحان پاس با میرزا کوچک خان

هفته نهم از دور نخست گروهی مسابقات لیگ دسته سه باشگاه‌های کشور با نام جام آزادگان از روز جمعه دوازدهم آذر ماه آغاز می‌شود که نمایندگان قم در گیلان به مصاف میرزا کوچک خان صومعه سرا خواهند رفت.

تیم فاتحان پاس قم با توجه به امتیاز و موقعیت بسیار خوبی که از لحاظ جدول را دارد می‌تواند با غلبه برابر نماینده گیلان خود را در جمع مدعیان نگه دارد و برای صعود به مرحله دوم تلاش کند. دیدار دو تیم از لحاظ جدولی دارای حساسیت خاصی خواهد بود چراز که فاصله امتیازات دو تیم که تنها یک امتیاز است به حساسیت‌های این بازی اضافه کرده است.

نمایندگان فوتبال قم در جام آزادگان در حال حاضر با 9 امتیاز جایگاه ششم را به خود اختصاص داده‌اند و تیم گیلانی نیز 10 امتیاز دارد و در رده چهارم جدول رده بندی ایستاده است.

در جدول رده‌بندی گروه دوم لیگ آزادگان هم‌اکنون تیم عمران شهرداری ساری با کسب 14 امتیاز از 6 بازی صدرنشین است، تیم شهدای ماکران میاندرود از همین تعداد بازی با 11 امتیاز رده دوم را در اختیار دارد و شهدای رزکان کرج با یک بازی کمتر و همین تعداد امتیاز سوم هستند.

دیدار تیم‌های فوتبال میرزا کوچک صومعه‌سرا و فاتحان پاس قم در هفته‌ی نهم جام آزادگان از ساعت 14 روز شنبه سیزدهم آذر ماه در ورزشگاه کارگران برگزار خواهد شد. در بازی‌های لیگ دسته سه باشگاه‌های کشور حدود 60 تیم در پنج گروه مقدماتی با یکدیگر رقابت می‌کنند و در پایان از گروه سه تیم راهی مرحله دوم می‌شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcamwny.49nya15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما