پنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب : 30495
منبع : روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم
معاون فرهنگی اداره ارشاد قم:

نمایشگاه بزرگ «قرآن و عترت» در قم برپا می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به نزدیک شدن ایام ماه مبارک رمضان، از برپایی نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت قم به شکلی متفاوت و در مکانی غیر از مجتمع ناشران استان خبر داد.
نمایشگاه بزرگ «قرآن و عترت» در قم برپا می‌شود
به گزارش قم نیوز، جلسه شورای سیاستگذاری برگزاری نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت قم با حضور معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و دیگر اعضای شورا در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

در این جلسه حامد حجتی با اشاره به نزدیک شدن ایام ماه مبارک رمضان، از برپایی نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت قم به شکلی متفاوت و در مکانی غیر از مجتمع ناشران استان خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف ترویج معارف قرآنی، ارائه الگوی دینی و تقویت فعالیت‌های قرآنی در سطح استان قم، در محوطه ای وسیع و باز برپا می‌شود.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه جای جای این نمایشگاه درصدد تعمیق فرهنگ قرآن و الگوسازی برای رفتار قرآنی و انس بیشتر مردم با این کتاب آسمانی و ائمه اطهار (ع) هستیم افزود: غرفه ملل، گالری آثار قرآنی، شبی با قرآن و برگزاری مسابقات فرهنگی قرآنی، اجرای تواشیح توسط گروه‌های استانی و ملی، کتاب و نرم افزار، غرفه‌های هنری و صنایع دستی، کارگاه‌های زنده هنری، بخش کودک و نوجوان، برگزاری نشست‌های تخصصی قرآن پژوهی و تجلیل از خادمان قرآنی از جمله برنامه‌های این نمایشگاه است.

حجتی اظهار داشت: نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و همکاری استانداری قم، شهرداری، صدا و سیما و نیروی انتظامی برپا می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcamyne.49nwo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما