پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 52455
منبع : خبرگزاری فارس
روزهاي دوم و سوم شهريور ماه صورت مي‌گيرد

جدال تيراندازان قم با پاس و مقاومت در آغاز ليگ برتر تيراندازي ايران

قم نيوز : قم نیوز: تيراندازان استان قم نخستين حضور رسمي خود در بالاترين سطح رقابت‌هاي باشگاهي تيراندازي ايران را در جدال با دو رقيب مطرح و مدعي آغاز مي‌كنند.
جدال تيراندازان قم با پاس و مقاومت در آغاز ليگ برتر تيراندازي ايران
جدال تيراندازان قم با پاس و مقاومت در آغاز ليگ برتر تيراندازي ايران
به گزارش قم نیوز، بعد از درخشش تیراندازان قم در مسابقات فصل 1395 لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور که به موفقیت آنها در کسب مجوز صعود به لیگ برتر سال 1396 انجامید، مردان تیرانداز تفنگ و تپانچه قم خود را آماده درخشش در لیگ برتر کرده‌اند.

این در حالی است که امسال تیم مردان هیأت‌ تیراندازی قم با تیم‌های مقاومت تهران، هیأت‌‌‌‌‌ سمنان، نیروی زمینی، شرکت ملی حفاری، هیأت‌‌‌‌‌ کرمان، پاس قوامین و ارتش به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت لیگ برتر تیراندازی ایران به رقابت می‌پردازد.

اعضای تیم تیراندازی نظام‌مهندسی ساختمان قم نفرات شاخص این رشته در هر بخش تفنگ بادی و تپانچه بادی هستند که در نخستین تجربه حضور در لیگ برتر تیراندازی مردان ایران باید روزهای دوم و سوم شهریور ماه در دو دیدار حساس به مصاف دو مدعی قهرمانی بروند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تیراندازی، پیکارهای نخستین هفته فصل جدید لیگ برتر این رشته در بخش مردان، به میزبانی باشگاه‌ مقاومت و در روزهای دوم و سوم شهریور ماه به انجام می‌رسد و تیم‌های لیگ برتری در مدت دو روز، در 6 مسابقه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

روز دوم شهریور ماه و در روز نخست از مسابقات هفته آغازین لیگ برتر به میزبانی سالن 80 خط تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران، تیم تیراندازی باشگاه مقاومت با هیأت‌‌‌‌‌ تیراندازی سمنان، حفاری با هیأت‌‌‌‌‌ کرمان و هیأت‌ تیراندازی قم با پاس قوامین مسابقه می‌دهند و ارتش استراحت می‌کند.

در روز دوم دیدارهای هفته نخست فصل 1396 لیگ برتر تیراندازی مردان ایران نیز سه بازی به انجام می‌رسد و ابتدا نیروی زمینی ارتش با هیأت‌‌‌‌‌ کرمان، سپس مقاومت تهران با نظام‌مهندسی ساختمان قم و در نهایت شرکت ملی حفاری با پاس قوامین مسابقه می‌دهند و تیم هیأت‌‌‌‌‌ سمنان با قرعه استراحت روبه‌رو شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcamynm.49num15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما