سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب : 27435
تغییر در نیمکت ماهان/

رعدی سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس شد

قم نيوز : قم نیوز: علیرضا رعدی با رای قاطع هیئت مدیره باشگاه ماهان تندیس قم هدایت این تیم را در لیگ بر‌تر فوتسال بر عهده گرفت.
رعدی سرمربی تیم فوتسال  ماهان تندیس شد
به گزارش قم نیوز، جلسه هیئت مدیره باشگاه ماهان تندیس برای تعیین سرمربی این تیم  برگزار شد و علیرضا رعدی مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا هدایت این تیم را در دست گرفت.

این مربی ۵۸ ساله، داری مدرک A مربیگری کنفدراسیون فوتبال آسیا است و تحصیلات خود را تا مقطع کار‌شناسی در رشته تربیت بدنی به پایان رسانده است.

رعدی که پیش از این هدایت تیم ملی فوتسال میانمار را بر عهده داشته است در سال ۹۱ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال عراق برگزیده شد تا علم خود را در اختیار پیشرفت فوتسال عراق قرار دهد.

وی از زمان بازگشت به ایران، به عنوان مدرس در دوره‌های سطوح یک و ۲ فوتسال آسیا زیر نظر کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال مشغول به فعالیت بوده است.

رعدی جاشنین امیر شمسایی شده است که ۲ هفته پیش در پی توافق دو جانبه با باشگاه ماهان تندیس قم به کار خود در این باشگاه خاتمه داد در حالی که از زمان پایان کار شمسایی، سید وحید غیاثی و حسین صبوری به عنوان مربی هدایت ماهان را در هفته‌های دوازدهم و سیزدهم لیگ بر عهده داشته‌اند.

رعدی از آغاز نیم فصل دوم لیگ بر‌تر فوتسال و جدال با شهید مصنوری قرچک در قم روی نیمکت ماهان تندیس می‌نشیند.
https://qomnews.ir/vdcamynu.49n0e15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما