سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب : 29415
معاون استاندارقم:

توزیع میوه شب عید از ۲۶ اسفند ماه در قم آغاز می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون استاندار قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت میوه شهروندان در ایام نوروز گفت: استانداری قم برای تهیه میوه شب عید تمهیدات لازم را اندیشیده است و جای نگرانی در تامین میوه به ویژه مرکبات وجود ندارد.
توزیع میوه شب عید از ۲۶ اسفند ماه در قم آغاز می‌شود
به گزارش قم نیوز، سید حسن رضوی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائران که در سالن محراب حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت رفاه حال شهروندان در خرید اقلام مورد نیاز اظهار داشت: نمایشگاهی در قالب عرضه پوشاک برگزار شده تا مردم بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنند و در این زمینه دچارمشکلی نشوند.

معاون استاندار قم افزود: برای نوروز ۹۴ و در بحث بازرسی توجه ویژه‌ای شده است، در زمینه کنترل قیمت مرغ اقدامات خوبی انجام شده است تا مردم در تهیه آن با مشکلی مواجه نشوند.

رضوی با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت میوه شهروندان در ایام نوروز بیان کرد: در بحث میوه و پرتغال هم اقدامات مناسبی صورت گرفت و قرار است تا از ۲۶ اسفند در ۳۰ نقطه از شهر قم توزیع میوه داشته باشیم و بر این اساس قیمت هرکیلو پرتقال را ۲۹۰۰ تومان و سیب هم ۲۷۰۰ تومان عرضه می‌شود.

وی عنوان کرد: با توجه به تهمیداتی که اندیشیده شده است پیش بینی می‌کنیم در راستای توزیع میوه عید مشکلی نداشته باشیم و شهروندان و مسافران در تهیه میوه با کمبودی مواجه نمی‌شوند.

معاون استاندار قم تصریح کرد: در راستای فعال سازی بازرسان افتخاری اقدامات خوبی انجام شده است و اکیپ‌های بازرسی در اطراف حرم حضرت معصومه (س) و بازار حضور پیدا می‌کنند و با متخلفان برخورد صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: بازرسی از حمل و نقل شهری نیز آغاز شده است، و در بازرسی‌ها برخوردهایی با متخلفان صورت گرفت و در این راستا مجتمع مهتاب تعطیل شد، کار بازرسی از ۱۵ اسفند الی ۱۵ فروردین انجام می‌شود و با واحدهای متخلف برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcamynu.49no615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما