شنبه ۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب : 14709
سرمربی تیم کشتی فرنگی استان قم:

اعزام کشتی گیران قمی به مسابقات آسیایی و جهانی مغولستان و صربستان

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم کشتی فرنگی استان قم از اعزام چهار کشتی گیر قمی به رقابت های آسیایی و جهانی سال 2013 خبر داد.
اعزام کشتی گیران قمی به مسابقات آسیایی و جهانی مغولستان و صربستان
به گزارش قم نیوز، روح الله میکائیلی اظهار داشت: طبق تقویم فدراسیون جهانی کشتی در سال 2013 مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا به میزبانی کشور مغولستان به انجام می رسد و بعد از آن تیم ملی عازم رقابت های جهانی خواهد شد.
 
وی اضافه کرد: این در شرایطی است که میزبانی رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان جهان به کشور صربستان سپرده شده است و بهترین کشتی گیران کشورمان در این رده سنی بعد از حضور در پیکارهای آسیایی به مسابقات جهانی می روند.
 
سرمربی تیم کشتی فرنگی استان قم افزود: به همین خاطر این روزها تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشورمان در اوزان 42، 46، 50، 54، 58، 63، 69، 76، 85 و 100 کیلوگرم با جدیت در تمرینات آماده سازی به سر می برد.
 
وی بیان داشت: ما در وزن 42 کیلوگرم یک ملی پوش داریم که طی آن محمدجواد رضایی به نام هیئت کشتی قم برای به دست آوردن دوبنده تیم های ملی اعزامی به رقابت های جهانی و آسیایی تلاش می کند در حالی که بهنام عبدولی و پوریا ناصرپور از خوزستان رقبای وی هستند.
 
میکائیلی اضافه کرد: در وزن 46 کیلوگرم که قم نماینده ای ندارد محمدرضا آقانیا از مازندران، محمد سلطانی منفرد و مسعود آدینه وند از خوزستان عضو تیم ملی هستند و در وزن 50 کیلوگرم نیز میثم دلخانی از فارس، آرمین میرانی از کردستان، امین قلاوند از خوزستان و علیرضا افتخاری از خراسان رضوی حضور دارند.
 
وی یاد آرو شد: در وزن 54 کیلوگرم محمد مراد الیاسی از خوزستان، مرتضی میرزاپور از مازندران و رضا رحمانی از خراسان شمالی و در وزن 58 کیلوگرم مهدی مرادحاصلی از قم، نبی الله کریمی از مازندران، شاهین ناصرپور از خوزستان و علی اکبرمحمدی از خراسان شمالی تمرین می کنند.
 
سرمربی تیم کشتی فرنگی استان قم افزود: در وزن 63 کیلوگرم حسین اسدی از خوزستان و محمود حبیبی به همراه نیما اسماعیلی از تهران و در وزن 69 کیلوگرم کیوان رضایی از فارس، حمید تیموری از چهارمحال و بختیاری و علی سلطانی از مازندران برای مسابقات جهانی و آسیایی به رقابت می پردازند.
 
وی اضافه کرد: در وزن 76 کیلوگرم مهدی ابراهیمی از قم، میلاد محمدی از مازندران و آرمان علیزاده از خوزستان، در وزن 85 کیلوگرم محمد بیرانوند و امیر آدیم از خوزستان، امیررضا موتاب از آذربایجان شرقی و علی فتاحی منش از قم و در وزن 100 کیلوگرم امیرحسین حسینی از مازندران، شاهین اسدی از خوزستان و  مهدی نکوئی از کرمان در عضویت تیم ملی حضور دارند.
 
میکائیلی بیان داشت: سرمربی تیم ملی نوجوانان مجید جهاندیده از تهران است و مربیان تیم ملی ماشاالله عرب از تهران، سیامک قیطاسی از خوزستان، علی جباری از مازندران، ناصر تهرانی از قم، علیرضا چمیانی از فارس، عادل کشکولی از گیلان و یک مربی به معرفی هیئت کشتی استان آذربایجان شرقی هستند
 
وی با بیان اینکه مربی بدنساز تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان عباس مهرانپور از قم است، یاد آور شد: این تمرینات در حالی برگزار می شود که رقابت های کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا و جهان مرداد ماه به ترتیب در مغولستان و صربستان به انجام می رسد.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcao0n6.49nyw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما