يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب : 21729

همایش بررسی شخصیت آیت الله آصفی در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: همایش بررسی شخصیت و آثار آیت الله آصفی به همت دفتر تبلیغات اسلامی و جامعه المصطفی و معاونت بین الملل حوزه مهر ماه در قم برگزار می‌شود.
همایش بررسی شخصیت آیت الله آصفی در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سعید روستا آزاد پیش از ظهر امروز در نشست رسانه ای که با موضوع « بررسی شخصیت آثار و اندیشه های آیت الله محمد مهدی آصفی» برگزار شد با اشاره به اینکه کنگره علمی و فرهنگی و اخلاقی محمد مهدی آصفی به همت دفتر تبلیغات اسلامی و جامعه المصطفی و مجمع جهانی اهل بیت در مهر ماه برگزار می شود اظهار کرد: یکی از دلایل اصلی که برای انتاخب این همایش در نظر گرفته شده است این است که ما بتوانیم الگویی مناسب را به جامعه ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه الگوهای دست آموزی که می توان از این شخصیت برجسته دریافت کرد بسیار زیادی است افزود: کسانی که کار تبلیغ را برگزار می‌کنند همگی بر این عقیده هستند برگزاری این همایش می تواند به جامعه علمی طلاب کمک بسیار زیادی کند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه برخی شخصیت ها نیازمند نکوداشت ویژه هستند خاطر نشان کرد: کثرت آثار علمی ،مجاهدت های سیاسی این بزرگوار، خدمات اجتماعی در کشورهای مختلف ایران و افغانستان و ایران از دلایل اصلی انتخاب شخصیت برجسته ای همچون آیت الله آصفی است.

معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: در این همایش تمامی آثار این بزرگوار مورد بررسی قرار می گیرد و این یک همایش علمی تاثیر گذار است که امیدواریم این شخصیت به بهترین شکل ممکن به جامعه حوزوی کشور معرفی شود.

حجت الاسلام روستا آزاد عنوان کرد: آیت الله آصفی در قله زهد و تقوا قرار دارد و تقدیر از این عالم ربانی تقدیر از رویکرد علمی و مذهبی این شخصیت های تاثیر گذار در جهان اسلام است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcao0nu.49n6u15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما