يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : 26779

ویژه‌نامه «ابوعلی سینا» در فضای مجازی منتشر شد

قم نيوز : قم نیوز: ویژه‌نامه ابوعلی سینا به مناسبت گرامیداشت روز پزشک در هفت بخش و با ارائه 25 مطلب پیرامون این دانشمند به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در فضای مجازی منتشر شد.
ویژه‌نامه «ابوعلی سینا» در فضای مجازی منتشر شد
به گزارش قم نیوز، ویژه‌نامه «ابوعلی سینا» به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در هفت بخش و با ارائه ۲۵ مطلب پیرامون این پزشک و دانشمند ایرانی به مخاطبان ارائه می‌دهد.

مطالب این نرم‌افزار شامل «زندگینامه ابوعلی سینا»، «روز پزشک»، «طب و هیئت»، «اندیشه ابن‌سینا»، «قطعه‌های ادبی»، «نگارخانه» و اخبار مرتبط با ابن‌سینا و روز پزشک می‌شود.

از دیگر مطالبی که در این نرم‌افزار وجود دارد، می‌توان به «پیام‌هایی به مناسبت روز پزشک»، «اصول اخلاق پزشکی»، «علم طب و بیمارستان‌های اسلامی» و «طب و هیئت» اشاره کرد؛ این نرم افزار همچنین به پرسش‌هایی مانند «آیا ابن‌سینا عالم شیعی بوده است؟» و «پرسش از عدم اعتقاد ابن‌سینا به معاد جسمانی» پاسخ می‌دهد.

«مشرق تفکر»، «پرتویی از سینه سینا»، «خدا را در حوالی لبخند بیماران می‌بینی»، «بزرگی علم»، «چشمه جوشان دانش»، «انتشار کتب ابوعلی سینا» و... از دیگر مطالبی است که در این ویژه‌نامه آمده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده از این ویژه‌نامه ارزشمند در فضای مجازی به نشانی الکترونیکی http://www.hawzah.net/fa/occasion/occasionview/۶۸۳۱۶ مراجعه کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcao0nu.49ni015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما