جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب : 48739
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته دوم ليگ كشتي فرنگي كشور انجام مي‌شود

رويارويي كشتي‌گيران مدافع حرم قم با سينا صنعت ايذه

قم نيوز : قم نیوز: كشتي‌گيران تيم شهداي مدافع حرم قم در دومين مسابقه خود از فصل جاري پيكارهاي ليگ كشتي فرنگي باشگاه‌هاي كشور با سينا صنعت ايذه رقابت مي‌كنند.
رويارويي كشتي‌گيران مدافع حرم قم با سينا صنعت ايذه
به گزارش قم نیوز، در شرایطی که مسابقات لیگ کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور ابتدا با حضور 9 تیم آغاز شد و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون کشتی قرار بود این تیم‌ها در دو گروه چهار و پنج تیمی برابر یکدیگر به میدان بروند اما اکنون تغییراتی در گروه‌ها انجام شده است و نماینده قم به جای استراحت در هفته دوم، باید در قم میزبان تیم سینا صنعت ایذه باشد.

ابتدا در گروه نخست از مرحله مقدماتی مسابقات فصل 96 لیگ کشتی فرنگی کشور تیم‌ شهدای مدافع حرم قم با تیم‌های بیمه رازی تهران، خواجه‌وندی نوشهر، پاس اندیمشک و رعد پدافند تهران هم‌گروه شد ولی اکنون یکی از تیم‌های حاضر در این گروه به گروه دوم منتقل شده است.

در شرایطی که در هفته نخست از بین تیم‌های حاضر در گروه نخست، قرعه استراحت به نام تیم رعد پدافند تهران افتاده بود و در گروه دوم نیز یک تیم انصراف داده است، با تصمیم سازمان لیگ فدراسیون کشتی، تیم رعد پدافند به گروه دوم منتقل شد تا هر دو گروه چهار تیمی شوند.

این در حالی است که پیش از آغاز لیگ، در گروه دوم لیگ کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور تیم‌های سینا صنعت ایذه، دانشگاه پیام نور خوزستان، هیأت کشتی البرز و آکادمی کشتی امید نوروزی حضور داشتند و اکنون با انصراف یکی از این چهار تیم، تیم رعد پدافند به این گروه اضافه شده است.

تیم تیم شهدای مدافع حرم قم بعد از برد ارزشمند 6 بر 2 هفته نخست خود برابر تیم پاس اندیمشک باید در هفته دوم استراحت می‌کرد اما به دلیل جابجایی تیم‌ها، در هفته دوم در خانه میزبان تیم مدعی سینا صنعت ایذه است، تیمی که سال گذشته در جام باشگاه‌های جهان نیز بین سه تیم برتر قرار گرفت.

گفتنی است: در مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور نیز 10 تیم شرکت کرده‌اند و این تیم‌ها نیز در دو گروه پنج تیمی برگزار کننده رقابت‌های مرحله مقدماتی هستند و در پایان دیدارهای مقدماتی از هر گروه دو تیم مجوز صعود به مرحله نهایی این مسابقات را کسب می‌کنند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcao0ny.49nae15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما