جمعه ۳۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۴
کد مطلب : 51159
منبع : خبرگزاری فارس
هفته پنجم ليگ برتر فوتسال

فوتساليست‌هاي قم از شهرداري ساوه پذيرايي مي‌كنند

قم نيوز : قم نیوز:فوتساليست‌هاي تيم هیأت‌ قم در پنجمين هفته رقابت‌هاي ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور در قم برابر تيم شهرداري ساوه به ميدان مي‌روند.
فوتساليست‌هاي قم از شهرداري ساوه پذيرايي مي‌كنند
فوتساليست‌هاي قم از شهرداري ساوه پذيرايي مي‌كنند
به گزارش قم نیوز، در حالی که تیم ملی فوتسال باید از نیمه مرداد ماه برای حضور موفق در بازی‌های 2017 داخل سالن آسیا به اردوی آماده‌سازی برود و تیم گیتی‌پسند اصفهان نیز درگیر رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا است، هفته پنجم لیگ برتر روز پنجم مرداد ماه برگزار می‌شود.

هفت دیدار بین 14 تیم حاضر در نوزدهمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به صورت همزمان از ساعت 18 روز پنجشنبه پنجم مرداد در شهرهای مختلف به انجام می‌رسد و در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها، تیم فوتسال هیأت‌ قم در خانه پذیرای تیم شهرداری ساوه خواهد بود.

فوتسالیست‌های تیم هیأت‌ قم با انگیزه جبران چهار باخت متوالی در چهار هفته سپری شده از لیگ نوزدهم و جدا شدن از انتهای جدول رده‌بندی برابر تیم شهرداری ساوه صف‌آرایی می‌کنند، دیداری که در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم از ساعت 18 روز پنجم مرداد به انجام می‌رسد.

هیأت‌ قم بعد از لغو مسابقه هفته نخست با گیتی‌پسند اصفهان و رای کمیته انضباطی مبنی بر باخت سه بر صفر این تیم، باخت دو بر صفر در میهمانی هفته دوم برابر شهروند ساری، شکست چهار بر سه برابر تاسیسات دریایی تهران در هفته سوم و باخت دو بر یک در میهمانی هفته چهارم برابر آذرخش بندرعباس، در حال حاضر بدون امتیاز آخرین رتبه جدول رده‌بندی لیگ را به خود اختصاص داده است.

این در حالی است که تیم فوتسال شهرداری ساوه از بازی‌های قبل خود تنها یک امتیاز دارد و دو رتبه بالاتر از تیم انتهای جدولی هیأت‌ قم در مکان دوازدهم جدول جای گرفته و سه امتیاز مسابقه آنها در هفته پنجم می‌تواند موجب ارتقاء موقعیت آنها در جدول لیگ نوزدهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور شود.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هم اکنون تیم‌های تاسیسات دریایی تهران، مس سونگون، مقاومت قرچک و گیتی‌پسند اصفهان در مکان‌های اول تا چهارم جای گرفته‌اند و تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم نیز با کسب هفت امتیاز رتبه پنجم را در اختیار دارد اما هیأت‌ قم بدون امتیاز در مکان چهاردهم است.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcao6nm.49n6m15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما