پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : 13809
دبیرکل خانه کارگر:

افزایش یارانه‌ها ما را قهرمان تورم در دنیا می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: دبیرکل خانه کارگر اظهار کرد: اگر رقم پرداخت یارانه‌ نقدی در کشور افزایش یابد قطعاً به رتبه نخست تورم در دنیا دست پیدا خواهیم کرد.
افزایش یارانه‌ها ما را قهرمان تورم در دنیا می‌کند
به گزارش قم نیوز، علیرضا محجوب امروز در دیدار آیت‌الله موسوی اردبیلی در سخنانی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و تعطیل شدن واحدهای تولیدی و بیکار شدن کارگران تصریح کرد: این مسائل موجب شده است که شرایط سختی پیش روی جامعه کارگری وجود داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در زمینه بیمه کارگران ساختمانی یادآور شد: تاکنون ۵۰۰ هزار نفر از کارگران ساختمانی در کشور زیر پوشش بیمه قرار گرفتند و تلاش می‌کنیم که یک میلیون نفر دیگر کشور نیز زیر پوشش بیمه قرار بگیرند.

دبیرکل خانه کارگر با اشاره به اینکه مشکلات معیشتی به شدت افزایش یافته است اظهار کرد: تورم دیگر مثل گذشته پدیده‌ای لاعلاج نبوده و پدیده‌ای شناخته شده و قابل حل است.

وی با اشاره به اینکه تورم کنونی کشور ربطی به تحریم‌ها ندارد اظهار کرد: در منطقه غیر از ایران و ترکیه، کشورهای دیگر دارای تورم چهار درصدی هستند.

محجوب با اشاره به ارزیابی‌های صورت گرفته و اعلام رسمی از سوی سازمان‌های جهانی تصریح کرد: بر اساس ارزیابی‌های اعلام شده و نُرم تورم اعلام شده از سوی مبادی رسمی کشور، ایران در دنیا بعد از بلاروس در رتبه دوم تورم قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در طول هشت سال گذشته هفت بار نقدینگی افزایش یافته است تصریح کرد: در نطق چند روز پیش خود در مجلس گفتم شگفتم از اینکه دولت و مجلس نشسته‌اند تا در تورم قهرمان دنیا شویم.

دبیرکل خانه کارگر اظهار کرد: اگر رقم پرداخت یارانه‌ نقدی در کشور افزایش یابد قطعاً به رتبه نخست تورم در دنیا دست پیدا خواهیم کرد.

وی با اشاره به بدهی ۴۵ هزار میلیارد تومانی دولت تصریح کرد: سه چهارم اقتصاد کشور در اختیار دولت است و اقتصاد ما یک اقتصاد دولتی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/۱۲۰/
https://qomnews.ir/vdcaoan6.49new15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما