دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : 37849
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور:

هنر نشر اسلام راستین در خبرگزاری حوزه تقویت شود/ اسلام راستین و بزرگان دین را به جهان معرفی کنید

قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با اشاره به اینکه باید توجه شود که از این پایگاه می خواهید خبر را منتقل کنید و از این به بعد نگاه ها و دوربین ها به حوزه جلب می شوند گفت: هنر شما این باشد که بهترین خبرها و سخن ها را به خدمت بگیرید تا جهان با چهره واقعی اسلام و دین خدا و سخن بزرگان دین ما آشنا شود.
هنر نشر اسلام راستین در خبرگزاری حوزه تقویت شود/ اسلام راستین و بزرگان دین را به جهان معرفی کنید
به گزارش قم نیوز، آیت الله حسینی بوشهری ظهر امروز در مراسم رونمایی از نسخه های عربی و انگلیسی خبرگزاری رسمی حوزه های علمیه با اشاره به اینکه همه انسان ها آرزو دارند به کالاهای گرانبها دست پیدا کنند اظهارداشت: امام جواد (ع) در این خصوص فرموده اند اعتقاد به خدا سبب می شود انسان به هرآنچه می خواهد دست پیدا کند.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با اشاره به اینکه خبرگزاری حوزه تمام سرمایه اش اعتقاد به خدا بوده که امروز به چنین جایگاهی رسیده افزود: کار خبری و خبر رسانی کار ساده ای نیست به خصوص در فضای  حوزه های علمیه که تیزبینان اخبار آن را مورد نقد و بررسی قرار می دهند.

وی با اشاره به اینکه سلامت در اجرای کار در چنین فضایی توفیق می خواهد گفت: باید همراه این توفیق اعتقاد وجود داشته باشد.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه زمان کار در هفته نامه افق شاهد استرس و وسواس در آن بودیم گفت: زمانی که خبر از تاسیس خبرگزاری شد همین مسائل را داشتیم اما خوشبختانه تا امروز کار پیش رفته و مطابق آمار 80 درصد خبرهای حوزه که منعکس می شود از منبع این خبرگزاری نقل شده است.
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه رسیدن به چنین جایگاهی کار ساده ای نیست تصریح کرد: کار امروز یعنی رونمایی از سایت عربی و انگلیسی کار ارزشمندی است اما دقت شود که مخاطب بسیاری از این به بعد شما را رصد می کنند نباید در ترجمه مشکلی وجود داشته باشد، در درستی واژگان در سایت عربی دقت شود و بدانید اگر یک کلمه جابجا شود اعتماد مخاطب را از دست می دهید.

وی با بیان اینکه باید در این کار از کارشناس های برجسته و ارزشمند استفاده کنید افزود: دقت در صحت، امانت داری و حفظ کرامت حوزه باید مد نظر قرار کیرد.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه باید توجه شود که از این پایگاه می خواهید خبر را منتقل کنید و از این به بعد نگاه ها و دوربین ها به حوزه جلب می شوند خاطر نشان کرد: هنر شما این باشد که در جهان امروز که رصد می شوید بهترین خبرها و سخن ها را به خدمت بگیرید تا جهان با چهره واقعی اسلام و دین خدا و سخن بزرگان دین ما آشنا شود.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcaoane.49n0y15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما