يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 48829
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا (س) خبر داد

پایان خردادآخرین مهلت ثبت نام طلاب غیر ایرانی در جامعه الزهرا (س)

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا (س) گفت: طلاب غیر ایرانی برای ثبت نام و پذیرش در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد جامعه الزهرا (س) می‌توانند تا پایان خرداد ماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
پایان خردادآخرین مهلت ثبت نام طلاب غیر ایرانی در جامعه الزهرا (س)
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام اباذر عمرانی‌فر، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با اشاره به برنامه‌های آموزشی جامعه الزهرا (س) در سال تحصیلی 96-97 اظهار کرد: جامعه الزهرا (س) به عنوان بزرگترین حوزه علمیه بین المللی خواهران از میان خواهران طلبه غیرایرانی که شرایط لازم را برای تحصیل در مقاطع کارشناسی (سطح دو) و کارشناسی ارشد (سطح سه) داشته باشند، طلبه می‌پذیرد.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام برای پذیرش خواهران طلبه در این مقاطع تحصیلی، عنوان کرد: ثبت نام در این مقاطع تحصیلی از 16 اردیبهشت ماه آغاز شده و علاقمندان به تحصیل در جامعه الزهرا (س) می‌توانند به صورت مجازی و یا حضوری به تحصیل در این مرکز اهتمام داشته باشند.

رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا (س) با اشاره به رشته‌هایی که در مقطع کارشناسی ارشد به متقاضیان تحصیل در این مرکز ارائه می‌شود، تصریح کرد: «تفسیر و علوم قرآن»، «روانشناسی تربیتی(تعلیم و تربیت)»، «فقه و اصول»، «کلام اسلامی» و «تاریخ اهل بیت(ع)» رشته‌هایی است که خواهران طلبه می‌توانند در این راستا به تحصیل بپردازند.

عمرانی‌فر با بیان اینکه علاقمندان برای ثبت نام در این مقاطع تحصیلی در جامعه الزهرا (س) می‌توانند برای کسب اطلاع از شرایط ثبت نام و تحصیل در این مرکز آموزشی به آدرس الکترونیکی «http://j-alzahra.org» مراجعه کنند.

وی زمان پایانی مهلت ثبت نام طلاب را پایان خردادماه سال جاری عنوان و خاطرنشان کرد: آزمون ورودی طلاب بین‌الملل در دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد، چهارم شهریور ماه سال جاری در جامعه‌الزهرا(س)  برگزار می‌شود.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcaoany.49nau15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما