شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 46849
منبع : خبرگزاری فارس
شهردار منطقه یک قم خبر داد

رنگ‌آمیزی بیش از 200 کیلومتر از جداول منطقه یک

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه یک قم از رنگ‌آمیزی بیش از 200 کیلومتر از جداول منطقه یک خبر داد.
رنگ‌آمیزی بیش از 200 کیلومتر از جداول منطقه یک
به گزارش قم نیوز، مهدی اصفهانیان مقدم امروز، با اشاره به مناسب‌سازی محیطی منطقه یک و بوستان‌ها اظهار کرد: آذین‌بندی و رنگ‌آمیزی جداول به طول بیشتر از 200 کیلومتر صورت گرفت.

وی نصب المان‌های نوروزی و کاشت بیش از 90 هزار گلدان گل‌های فصلی و 8 هزار جعبه انواع گل‌های متناسب با ایام نوروز را مورد توجه قرار داد و افزود: ایمن‌سازی بوستان‌ها در دستور کار بود و کلیه مباحث مربوط به آب‌نماها و برق بوستان‌ها و ست‌های ورزشی و بازی کودکان آماده شد تا مردم استفاده با آرامش داشته باشند.

شهردار منطقه یک قم با تاکید بر اینکه در ایام نوروز ستاد مرکزی منطقه نیز در میدان زائر در بلوار زائر فعال است افزود: نیروهای ستاد به صورت شبانه‌روزی خدمات‌رسانی به زائرین و مسافرین نوروزی را بر عهده دارند.

وی پاکسازی مبادی ورودی شهر قبل از ایام نوروز را مورد توجه قرار داد و افزود: تمام خاک و نخاله و پسماند ساختمانی که در محدوده منطقه وجود داشت جمع‌آوری شد.

اصفهانیان مقدم با تاکید بر اینکه سطح منطقه به طور ویژه هم برای زائرین هم برای شهروندان آماده شده است گفت: به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که هم شهروندان و هم زائرین و مسافرین بتوانند به طور یکسان از خدمات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcaoany.49niy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما