شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : 12369
فرمانده سپاه قم:

دشمنان از بصیریت و شجاعت ملت ایران می هراسند

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه علی بن ابی طالب (ع) قم تصریح کرد: دشمنان از بصیرت ، هوشیاری و شجاعت بالای ملت ایران در مقابله با توطئه های گوناگون به شدت می هراسند.
دشمنان از بصیریت و شجاعت ملت ایران می هراسند
به گزارش قم نیوز، سردار مهدی مهدوی نژاد ، در جمع بسیجیان حاضر در رزمایش الی بیت المقدس استان قم در پادگان شهدای ۱۹ دی ، با اشاره به حضور در صحنه مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی در دفاع از کشور و نظام اسلامی گفت: دشمنان هنوز هم پس از گذشت ۳۴ سال از درک عمیق انقلاب اسلامی ایران درمانده هستند.

وی افزود: به لطف الهی، آحاد ملت پشتیبان انقلاب و نظام هستند و در خط امام و رهبری از ارزش ها و دستاوردهای خود حراست می کنند که نمونه بارز آن را در راهپیمایی با شکوه و حماسی ۲۲ بهمن مشاهده کردیم.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم با بیان این که در دوران دفاع مقدس، عنایات الهی و رهبری پیامبرگونه حضرت امام (ره) باعث پیروزی رزمندگان شد، اظهار داشت: در هشت سال جنگ تحمیلی ، عملیات های بسیار مهمی در فواصل زمانی کوتاه محقق شد که باعث شگفتی جهانیان می شد.

وی با اشاره به این که دشمنان از حضور هوشیارانه و توام با بصیرت ملت بزرگ ایران در صحنه دفاع از اسلام و نظام به شدت می هراسند، گفت: امروز نیز همچون سی و چهار سال گذشته، مردم ما در مقابله با توطئه ها و فتنه های گوناگون، هوشیارانه در صحنه حاضر هستند و نقشه های شوم دشمن را خنثی و نقش بر آب می سازند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcaoen6.49nui15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما