پنجشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 36309
با حضور آیت الله مصباح یزدی

همایش بررسی شیوه‌های نفوذ دشمن در انقلاب اسلامی و راهکارهای مقابله در قم برگزار شد

قم نيوز : قم نگار: همایش بررسی شیوه‌های نفوذ دشمن در انقلاب اسلامی و راهکارهای مقابله با حضور آیت الله مصباح یزدی رئیس موسسه امام خمینی (ره) در قم برگزار شد.
همایش بررسی شیوه‌های نفوذ دشمن در انقلاب اسلامی و راهکارهای مقابله در قم برگزار شد
به گزارش قم نگار، همایش بررسی شیوه‌های نفوذ دشمن در انقلاب اسلامی و راهکارهای مقابله ظهر امروز در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

آیت الله مصباح یزدی مدیر موسسه امام خمینی (ره)، آیت الله کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان و فعالان عرصه فرهنگ و طلاب و اساتید حوزه علمیه قم در این همایش حضور داشتند.

آیت الله مصباح یزدی در این همایش با بیان اینکه مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ارزش‌های اسلامی است، افزود: مزیت انقلاب اسلامی به اسلامی بودن و ارزش‌ها و فرهنگ است و امام راحل برای رسیدن به آن اقدام کردند، کسانی که به نام خدمت به اسلام و به برکت خون‌های شهدا سرکار آمدند در ابتدا دغدغه آن‌ها باید ارزش‌های اسلامی و خدا باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آن چه برای ما می‌ماند ارزش‌های دینی و اعتقادات است، بیان کرد: فعالیت اقتصادی موضوع مهمی است وباید کشور مشکل اقتصادی نداشته باشد ولی مگر ما برای اقتصاد انقلاب نکردیم، ارزش دینی و ارزش اقتصادی قابل مقایسه با یکدیگر نیستند و ارزش فرهنگی و دینی از ارزش و جایگاه بسیار بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcaoene.49niw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما