يکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 46399
منبع : خبرگزاری فارس
قائم مقام شهردار قم خبر داد:

احداث ۱۴ بوستان شهري در قم

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام شهردار قم گفت: احداث ۱۴ بوستان شهري در مناطق محروم شهر يكي از طرح‌هاي سفر رهبر معظم انقلاب به قم بود كه به بهره برداري رسيده است.
احداث ۱۴ بوستان شهري در قم
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابراهیم معتمدی با اشاره به پروژه‌های سفر رهبر معظم انقلاب در بخش شهرداری، اظهار کرد: در این بخش ۲۳ پروژه در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، خدمات، زیست محیطی احداث شده است.

قائم مقام شهردار قم ادامه داد: برای اجرای پروژه سفر رهبر انقلاب از اعتبارات شهرداری قم ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه و ۴۸ میلیارد تومان هم صرف تملکات پروژه‌های فضای سبز شد.

متعمدی افزود: مهمترین پروژه سفر مقام معظم رهبری به قم از اعتبارات شهرداری، پروژه تجهیز ایستگاه‌های آتش نشانی بود . ۳۰۰ میلیارد ریال تجهیزات از جمله ۱۲ خودروی مجهز خریداری شده تا شاخص ایمنی را در شهر قم ارتقاء بدهیم.

وی گفت: یکی دیگر از پروژه‌ها، پروژه ساماندهی ورودی جعفریه است، این مسیر از لحاظ سیما و منظر مشکلاتی داشت که با مساعدت دفتر رهبر معظم انقلاب این مسیر ساماندهی، خطوط آب و برق از آن منتقل و مسیر بازگشایی شد، در چند روز آینده هم آسفالت نهایی آن انجام می‌شود.

قائم مقام شهردار قم ادامه داد: در سال ۹۶ عملیات اجرایی تقاطع هم سطح کمربندی امام علی(ع) و بلوار حضرت معصومه(س) آغاز می‌شود.

معتمدی افزود: شهرداری سال گذشته با صرف ۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات خودش و ۶ میلیارد تومان از اعتبارات دفتر رهبر معظم انقلاب، دو کمپ زائر را در بوستان فدک و بوستان غدیر ایجاد کرد و در این کمپ‌ها امکانات خدماتی فراهم شده است.

وی با اشاره به احداث هتل‌های جدید در شهر قم، اظهار کرد: قرارداد احداث سه هتل جدید در این شهر با سرمایه گذاری ۴۸۰ میلیارد تومان امضا شده است که عملیات احداث این هتل‌ها در بلوار پیامبر اعظم(ص) شروع می‌شود.

قائم مقام شهردار قم ادامه داد: احداث ۱۴ بوستان شهری با مساحت‌هایی از چهار هزار و ۸۰۰ مترمربع تا ۲۰ هزار مترمربع در مناطق محروم یکی دیگر از پروژه‌های سفر رهبر معظم انقلاب در بخش شهرداری بود.

معتمدی افزود: به دنبال اتمام طرح بازگشایی خیابان دروازه ری طی یک تا دو سال آینده هستیم، تملک فاز اول پروژه چهل اختران را انجام دادیم و در سال ۹۶ کلنگ صحن امامزاده چهل اختران به زمین می‌خورد تا در عرض ۱۸ ماه صحن این امامزاده افتتاح شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از پروژه‌های سفر رهبر انقلاب خرید ۴۰ دستگاه اتوبوس اسکانیا با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان بود که قرارداد آن اجرایی شده است و این اتوبوس‌ها به مرور وارد شهر می‌شود/ یکی دیگر از پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری انجام ۱۲۸ هزار تن آسفالت کوچه‌ها و معابر شهری مناطق محروم و بافت فرسوده شهر قم بود.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdcaoeny.49nio15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما