چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : 36679
روزهای پانزدهم و شانزدهم بهمن صورت می‌گیرد

رقابت 4 تیم برای قهرمانی در لیگ بسکتبال با ویلچر کشور در قم

قم نيوز : قم نیوز: چهار تیم حاضر در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات به میزبانی قم با یکدیگر رقابت می‌کنند.
رقابت 4 تیم برای قهرمانی در لیگ بسکتبال با ویلچر کشور در قم
به گزارش قم نیوز، رقابت‌های مرحله نهایی لیگ بسکتبال با ویلچر مردان باشگاه‌های کشور از صبح روز پنجشنبه پانزدهم بهمن‌ماه، با جدال چهار تیم و به میزبانی تیم ایثار ماهان‌تندیس قم یکی از مدعیان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها به انجام خواهد رسید.

این در حالی است که امسال در مرحله مقدماتی مسابقات فصل جاری لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور هفت تیم حضور داشتند و بر اساس قرعه‌کشی انجام شده در انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در دو گروه به رقابت پرداختند.

بازی‌های مرحله مقدماتی در گروه نخست با حضور سه تیم و در گروه دوم با جدال چهار تیم برگزار شد و تیم‌ها در دو مرحله با یکدیگر رقابت کردند تا اینکه چهار تیم صعود‌ کننده از گروه‌های دوگانه مرحله مقدماتی به مرحله نهایی مشخص شدند و در مرحله پایانی از صبح پانزدهمین روز بهمن ماه در قم با یکدیگر پیکار می‌کنند.

رقابت‌های مرحله نهایی به مدت دو روز با جدال چهار تیم ایثار ماهان‌تندیس قم (ب)، شهرداری ارومیه، هیئت جانبازان و معلولین البرز و هیئت اردبیل پنجشنبه پانزدهم و جمعه شانزدهم بهمن ماه در سالن شهدای بهزیستی قم به انجام می‌رسد و در نهایت قهرمان این فصل مشخص می‌‌شود.

به جز کسب عنوان قهرمانی که برای تمام تیم‌های حاضر در این مرحله از اهمیت بالایی برخوردار است و نصیب تیمی می‌شود که بهترین عملکرد را داشته باشد و در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرد، تلاش برای کسب عنوان نایب‌قهرمانی نیز بین هر چهار تیم برای کسب دومین مجوز صعود به لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور اهمیت دارد و در نهایت دو تیم به دسته بالاتر می‌روند.

از گروهی که نماینده بسکتبال با ویلچر استان قم به عنوان صدرنشین بالا آمد، تیم هیئت جانبازان و معلولین البرز نیز به عنوان تیم دوم صعود کرد تا به همراه دو تیم برتر گروه دوم مقدماتی فصل جاری لیگ دسته دوم بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور برای کسب عنوان قهرمانی و دو سهمیه صعود به دسته بالاتر به رقابت بپردازند.

بدین‌‌ترتیب تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان تندیس(ب)‌ قم، شهرداری ارومیه، هیئت جانبازان و معلولین اردبیل و هیئت البرز چهار تیم حاضر در مرحله پایانی لیگ دسته دوم مردان بسکتبال با ویلچر قهرمانی باشگاه‌های کشور در قم رقابت می‌کنند.

این رقابت‌ها روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در سالن شهدای بهزیستی قم برگزار می‌شود و طبق برنامه نماینده قم در نخستین دیدار خود صبح پنجشنبه پانزدهم بهمن ماه به مصاف شهرداری ارومیه خواهد رفت و در دیگر دیدار نوبت صبح هیئت البرز با هیئت اردبیل دیدار می‌کند، ضمن اینکه بازی‌ها عصر روز پنجشنبه و صبح روز جمعه نیز پیگیری می‌شود تا قهرمان این فصل و صعودکننده‌ها به دسته اول بسکتبال با ویلچر ایران معرفی شوند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcaoine.49ni015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما