شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 45679
منبع : خبرگزاری فارس

تقدیم بودجه سال 96 شهرداری در صحن علنی شورای شهر

قم نيوز : قم نیوز: در دویست و پانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم بودجه سال 96 شهرداری تقدیم خواهد شد.
تقدیم بودجه سال 96 شهرداری در صحن علنی شورای شهر
به گزارش قم نیوز، دویست و پانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم به ریاست ولی‌الله بیاتی از ساعت 18 امروز در سالن جلسات ساختمان شهید باکری با حضور اعضا برگزار خواهد شد.

در این جلسه سیدمرتضی سقائیان نژاد شهردار، قاری قرآن معاون شهرسازی و امور زیربنایی، سامع معاون خدمات شهری و امور اجتماعی، رنجبر معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی و دیگر مدیران و معاونین شهرداری حضور خواهند داشت.

گفته می‌شود شهردار قم در این جلسه بودجه سال 96 شهرداری که با رقمی بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان تدوین شده، تقدیم شورا خواهد کرد.

براساس اعلام مدیران شهرداری بودجه سال 96 شهرداری رقمی بیش از 4 هزار میلیارد تومان مشتمل بر منابع داخلی، فاینانس و اعتبارات ملی و ... است که عمده آن مرتبط با منابع پروژه‌های عمرانی است.

همچنین گفته شده که بودجه سال آینده شهرداری با رویکردی ویژه در حوزه فرهنگی و سرمایه‌گذاری تدوین شده و اعتبارات این بخش افزایش بیش از 10 برابری را داشته است.

همچنین در دویست و پانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم بحث اخذ مصوبه عوارض و تعرفه بهای خدمات سال 96 سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی و سازمان آرامستان‌ها در معرض رای اعضا گذاشته خواهد شد.

اخذ مجوز 10 درصدی کاهش بهای خدمات برخی از ردیف‌های درآمدی سازمان مدیریت پسماند، اخذ مجوز فعالیت دربستی درون‌شهری از مینی‌بوس‌های بخش خصوصی و دریافت حق‌السهم دربستی، اخذ مجوز اجاره 100 سازه استرابورد به شرکت سیما آراد، اخذ مجوز آزادسازی اسناد مالکیت 30 دستگاه مینی بوس ایسوزو، اخذ مجوز واگذاری قطعه 321 از پلاک ثبتی 2100 اصلی بخش دو قم بابت تهاتر با مطالبات پیمانکار پروژه مترو، اخذ مجوز تنظیم توافقنامه و پرداخت حق پذیره اولیه و اجرت المثل ایام تصرف و سنوات آتی بابت پلاک ثبتی 15/2454 اصلی، اخذ مجوز تعرفه عوارض و بهای خدمات سال 96 شهرداری و اخذ مجوز پرداخت مابه‌التفاوت دیه به مبلغ 274 میلیون و 973 هزار ریال از دیگر مواردی است که در این جلسه مطرح خواهد شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcaoiny.49nm015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما