دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب : 25509

سفیر بر سکوی نخست جام شهدای والیبالیست قم ایستاد

قم نيوز : قم نیوز: تیم والیبال سفیر با کسب عنوان نخست رقابت‌های والیبال رمضان یادواره شهدای والیبالیست استان قم جام قهرمانی این دوره از پیکارها را به خود اختصاص داد.
سفیر بر سکوی نخست جام شهدای والیبالیست قم ایستاد
به گزارش قم نیوز، رقابت‌های والیبال جام رمضان استان قم با برنامه ریزی هیئت والیبال در شب‌های ماه مبارک رمضان هر شب بعد از ساعت افطار در سالن شهید طاهریان ملقب به خانه والیبال قم به انجام رسید قهرمان خود را از بین ۷ تیم شرکت کننده در این پیکارها شناخت.

بعد از برگزاری موفق رقابت‌های لیگ والیبال باشگاه‌های استان قم در ماه پایانی سال گذشته یعنی در اسفند ماه، هیئت والیبال امکانات و شرایط خوبی را برای برگزاری رقابت‌های والیبال جام رمضان قم فراهم کرد، جامی که با عنوان یادواره شهدای والیبالیست قم برگزار شد و تیم سفیر را به عنوان قهرمان معرفی کرد.

در پایان پیکارهای والیبال جام رمضان استان قم در سالن شهید طاهریان قم ابتدا منتخب نوجوانان قم با تیم فدک رقابت کرد و سپس تیم‌های والیبالسفیر با نظام مهندسی آخرین بازی این دوره را برگزار کردند و نتایج به شکلی رقم خورد که حکم به قهرمانی تیم والیبال سفیر قم داد.

این موفقیت برای والیبالیست‌های سفیر قم در حالی رقم خورد که این تیم باید از آبان ماه سال جاری برای سومین سال متوالی به عنوان نماینده قم در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور به میدان برود و بخت خود را برای صعود به لیگ برتر بیازماید.

این در حالی است که با ثبت نام در خانه والیبال قم، امسال مسابقات جام رمضان والیبال استان قم با عنوان یادواره شهدای والیبالیست قم به انجام رسید تا بدین ترتیب هم فضای فرهنگی بر بازی‌ها حاکم باشد و هم اینکه مربیان استعدادیاب والیبال قم در آستانه مسابقات قهرمانی کشور بیش از پیش ظرفیت و پتانسیل قم در این رشته را ارزیابی کنند.

در واقع یکی از عواملی که در چند سال اخیر موجب تغییر و تحول در والیبال قم شده، توجه هیئت والیبال استان قم به برگزاری رقابت‌های استانی است که یا در قالب لیگ و یا به عنوان مسابقات قهرمانی استان قم برگزار شده و همچنان نیز ادامه دارد.

در سال‌های اخیر به ویژه از چهار سال گذشته تا کنون دستاوردهای بسیار خوبی از برگزاری پیکارهای لیگ این رشته ورزشی در شهر مقدس قم به دست آمده و اکنون هیئت جدید والیبال به ریاست سیدابوالفضل احمدی قصد دارد برگزاری رقابت‌های استانی را در سطحی بهتر و با کیفیت مطلوب‌تر ادامه بدهد.

از چهار سال قبل که نخستین دوره رقابت‌های لیگ والیبال باشگاه‌های استان قم با شرکت ۶ تیم برگزار شد، بازیکنان شاخص و مستعدی توسط مربیان فعال والیبال قم از دل رقابت‌های لیگ شناسایی شده و در قالب تیم‌های استانی در لیگ و قهرمانی کشور این رشته شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaomnu.49nmw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما