چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 19939
با پیام آیت‌الله مکارم‌شیرازی

همایش اخلاق پزشکی در قم برگزار شد

قم نيوز : قم نيوز:‌دومین همایش اخلاق پزشکی با پیام حضرت آیت‌الله مکارم‌شیرازی در دانشگاه آزاد اسلامی قم آغاز به کار کرد.
همایش اخلاق پزشکی در قم برگزار شد
به گزارش قم نيوز، همایش اخلاق پزشکی پیش از ظهر امروز با قرائت پیام آیت‌الله مکارم‌شیرازی و با هدف توسعه و ترویج مبانی اخلاق در عرصه پزشکی در تالار غدیر دانشگاه آزاد اسلامی قم برگزار شد.

در این همایش پس از انتشار فراخوان مقالات ۵۵ اثر به دبیرخانه همایش ارسال شد و پس از بررسی‌های به عمل آمده از سوی هیئت داوران ۳۰ مقاله از این تعداد به عنوان مقالات برتر برگزیده شد.

در این همایش پس از قرائت پیام آیت‌الله مکارم‌شیرازی،‌ دکتر باقر لاریجانی قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی به ایراد سخن پرداخت.

در این همایش همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین واشیان مدیر گروه فقه پزشکی جامعة المصطفی (ص)، نورمحمدی مدیر گروه پزشکی مرکز موضوع‌شناسی فقهی و دکتر قاسمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم به ایراد سخن پرداختند.

این همایش با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم، آموزشکده فنی و حرفه‌ای سمای قم، پردیس علوم و تحقیقات، بسیج اساتید استان، ناحیه بسیج دانشجویی، بسیج جامعه پزشکی و معاونت بهداشت و درمان سپاه علی بن ابیطالب(ع) و با تلاش معاونت علوم پزشکی و معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قم برگزار شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaoon6.49noe15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما