يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : 36039
در صورت تصویب در شورای شهر قم؛

خیابان‌های قم نام جدید خود را می‌شناسند/ بهای خدمات سازمانهای شهرداری افزایش می‌یابد

قم نيوز : قم نیوز: اخذ مجوز نامگذاری ۳۲ فقره اسامی پیشنهادی به منظور نامگذاری شوارع و معابر شهر قم و افزایش بهای خدمات سازمانهای شهرداری از لوایح مورد بررسی امروز در شورای اسلامی شهر قم است.
خیابان‌های قم نام جدید خود را می‌شناسند/ بهای خدمات سازمانهای شهرداری افزایش می‌یابد
به گزارش قم‌نیوز، یکصدوشصت‌وسومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم امشب ساعت ۱۸ در سالن جلسات این شورا برگزار می‌شود.

دستور جلسه امروز شورا مطابق اعلام روابط عمومی این شورا بیشتر مربوط به اخذ مجوز افزایش بهای خدمات سازمان های شهرداری است.

در این جلسه اخذ مجوز افزایش بهای خدمات سازمان میادین و میوه و تره بار، سازمان پسماند، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و کشتارگاه صنعتی توسط عباس ذاکریان رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم بررسی و به رای گذاشته می‌شود.

دیگر لایحه جلسه امشب مربوط به اخذ مجوز نامگذاری ۳۲ فقره معابر و شوارع شهر قم است. این لایحه دو هفته پیش نیز در جلسه علنی شورا مطرح شده بود که نظرات متفاوت اعضای شورا را به همراه داشت.

تغییر نام خیابان آذر و شهید طالقانی قم مهمترین تغییر نام در این لایحه بود که مخالفان زیادی داشت و به همین دلیل لایحه به کمیسیون تلفیق بازگشته و مقرر شده امشب دومرتبه بررسی شود.

اخذ مجوز اساسنامه سازمان سرمایه گذاری دیگر لایحه امروز است و همچنین اخذ مجوز در خصوص اصلاح مصوبه ۱۲۶۷۳ مربوط به پلاک ۱۰۵۸۲/۲۷ دفتر آیت الله سیستانی نیز در این جلسه به رای گذاشته شد.

اخذ مجوز عدم دریافت تغییر کاربری آموزشی در پلاک ۱۰۸۷۰/۲ آقای قربان علی دری نجف آبادی و اخذ مجوز تمدید یک ساله پروانه بهره برداری باشگاه ورزشی در پلاک ۱۰۶۵۴/۱۴ آقای مهدی کاظمی نیز امشب بررسی و تعیین تکلیف می‌شود.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcaowne.49nie15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما